Ρυθμό ανάπτυξης 38,3% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα, το α΄ τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με νέα έκθεση της Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία περιλαμβάνονται οι εξής: Προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (46,6%), Συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες (36,3%), Προϊόντα υγείας, συμπεριλαμβανομένων των φαρμακευτικών μασκών (33,4%) και Βρεφικά και παιδικά είδη (15,4%). Επιπλέον, το μέσο αγοραστικό καλάθι στο α΄ τρίμηνο αυξήθηκε στα 43,2 ευρώ με ΦΠΑ, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων παραμένει σταθερή στα 4,2 τεμάχια με τα 2 από αυτά να είναι προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.

Παράλληλα, φαίνεται ότι είναι 5 φορές πιθανότερο μια αγορά να έχει προέλθει από περιήγηση του καταναλωτή σε μια μηχανή αναζήτησης, με τις διαφημίσεις Google και τα Οργανικά Αποτελέσματα να πρωταγωνιστούν, φέρνοντας 26,6% και 26,2% των παραγγελιών αντίστοιχα. Επίσης, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν να παραγγέλνουν προϊόντα από mobile και tablet, με τις παραγγελίες αυτές να υπερισχύουν με ποσοστό 54% έναντι των desktop και laptop συσκευών (46%).