Η Sarah Douglas αποχωρεί από την Abbott Mead Vickers BBDO, όπου τα τελευταία δυόμισι χρόνια κατείχε τη θέση της Chief Executive Officer. Η Sarah Douglas συνεργάστηκε με την AMV BBDO επί 21 χρόνια και ηγήθηκε της εταιρείας στην περίοδο της πανδημίας. Στο ενεργητικό της έχει αξιοσημείωτες συνεργασίες, όπως τη διαχείριση του λογαριασμού της Essity με διαφημιστικές καμπάνιες όπως τα Bodyform/Libresse ads «Blood normal», το «Viva la vulva» και τα «#Wombstories». Κατά τη διάρκεια της ηγεσίας της, η AMV BBDO κέρδισε το βραβείο Agency of the Year στα Campaign Big Awards, το 2019. Παρόλα αυτά η Omnicom έχασε βασικούς της πελάτες τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο Andrew Robertson, Global Chief Executive της BBDO παγκοσμίως, ανέφερε: «Έκανα την πρώτη μας συνέντευξη με τη Sarah Douglas, όταν ήρθε για πρώτη φορά στο agency, 20 χρόνια πριν, και έχω μεγάλο σεβασμό στην ευφυία, την ακεραιότητά της και στην δέσμευσή της για πρωτοποριακή δημιουργική αριστεία. Θα ήθελα να την ευχαριστήσω για όλα όσα έκανε για την εταιρεία και να της ευχηθώ τα καλύτερα σε ό,τι και αν κάνει στα επόμενά της βήματα». Ο νέος CEO αναμένεται να ανακοινωθεί τις προσεχείς εβδομάδες.
(Πηγή: Campaign)