Τον ισχυρισμό ότι αποτελεί, πλέον, έναν αξιόπιστο αντίπαλο απέναντι στην τηλεόραση και σε άλλα video media κανάλια, τα οποία στηρίζονται στη διαφήμιση, προβάλλει το Facebook, καθώς προωθεί, όπως αναφέρει, μια «νέα εποχή» στο in-stream video inventory για τα brands. Μάλιστα, ο Ian Edwards, global Connections Planning Director του Facebook, σε δηλώσεις του, ανέφερε ότι το in-stream video περιεχόμενο της πλατφόρμας, δηλαδή οι διαφημίσεις που προβάλλονται πριν από άλλο περιεχόμενο στα videos, φτάνουν σε 2 εκατ. χρήστες κάθε μήνα. «Η ομορφιά της τοποθέτησης in-stream video ad είναι η ικανότητα να στοχεύσει σχετικά κοινά με έναν εύκολο και καινοτόμο τρόπο.

Με νέα χαρακτηριστικά, όπως το Video Topics, οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να είναι ακόμη πιο ακριβείς κατά τη στόχευση σε topics, σε σχέση με άλλα κανάλια», πρόσθεσε. Σημειώνεται ότι το Facebook έχει επεκτείνει τις επιλογές targeting με 20 topics και 700 sub-topics, διαθέσιμα μόνο για in-stream video. Οι διαφημιζόμενοι, οι οποίοι επιλέγουν τα topics, μπορούν να τοποθετήσουν τη διαφήμισή τους σε περιεχόμενο, το οποίο έχει γίνει tag από χρήστες και creators με το συγκεκριμένο topic.

(Πηγή: The Drum)