Το Mega σχεδιάζει σημαντική επένδυση στο πρόγραμμα, με δυναμική ενεργοποίηση σε όλες τις ζώνες, διακοπή των επαναλήψεων, και στρατηγικές κινήσεις τηλεοπτικού «πρωταθλητισμού». Η ανακοίνωση της συνεργασίας με την Ελένη Μενεγάκη από τον Σεπτέμβριο, προκάλεσε κινητικότητα στη διαφημιστική αγορά.

Ακόμα πιο σφοδρός αναμένεται να γίνει ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα έξι πανελλαδικά κανάλια ελεύθερης λήψης την προσεχή σεζόν, καθώς ενεργοποιείται δυναμικά και το Mega μετά από έναν χρόνο σχεδόν «πιλοτικής» λειτουργίας. Μέσω των στρατηγικών του επιλογών, το κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη καθιστά σαφές ότι ετοιμάζει mega-λη επένδυση σε νέα προγράμματα και σε πρόσωπα, με ξεκάθαρο στόχο να ανέβει κατηγορία και να ανατρέψει την έως τώρα κατάταξη τηλεθέασης των καναλιών.

Η αξιοποίηση της ταινιοθήκης του Mega που «γεμίζει» όλη τη μεσημεριανή ζώνη, αλλά και μεγάλο μέρος της prime time θα λάβει τέλος τον Σεπτέμβριο, οπότε το κανάλι σχεδιάζει να λανσάρει φουλ πρόγραμμα σε όλες τις ζώνες. Οι νέες συνεργασίες που έχουν ανακοινωθεί έως τώρα με πιο πρόσφατη και ηχηρή αυτή της Ελένης Μενεγάκη, αλλά και του σεναριογράφου και ηθοποιού Ανδρέα Γεωργίου στις αρχές του έτους, αποτελούν τα πρώτα δείγματα της στρατηγικής την οποία ακολουθεί η Άλτερ Έγκο για να κάνει το νέο Mega αντάξιο του brand name του, αλλά και με στόχο να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής πίτας.

Η αντίδραση της διαφημιστικής αγοράς στην ανακοίνωση της συνεργασίας με την Ελένη Μενεγάκη, ήταν ακαριαία και επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για ένα πρόσωπο με ιδιαίτερη εμπορική ισχύ. Σύμφωνα με πληροφορίες, αμέσως μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας του Mega με την Ελένη Μενεγάκη στις 8 Απριλίου, πυροδοτήθηκε έντονη κινητικότητα στη διαφημιστική αγορά σχεδόν πέντε μήνες πριν την πρεμιέρα της εκπομπής της. Την ώρα που δεν έχει καν «κλειδώσει» ούτε ανακοινωθεί η ζώνη μετάδοσης στην οποία θα επιστρέψει τηλεοπτικά η δημοφιλής παρουσιάστρια, μεγάλα media shops με πελάτες στον χώρο των τροφίμων, αλλά και των καλλυντικών, έσπευσαν να δηλώσουν το «παρών» και να εκφράσουν επιθυμία για συμφωνίες χορηγιών και product placement στην εκπομπή της.

«Όποιος έχει προϊόντα που ταιριάζουν στο προφίλ της εκπομπής της Ελ. Μενεγάκη, είναι λογικό να συντρέξει για να πετύχει προνομιακό slot έναντι των ανταγωνιστών», αναφέρει στέλεχος μεγάλου media shop: «Στη διαφημιστική αγορά όλοι γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα πρόσωπο με μεγάλη εμπορική δύναμη, ειδικά στο product placement, δουλεύει πολύ καλά το κάθε προϊόν, και φέρνει αποτελέσματα που ικανοποιούν τους πελάτες μας, σε αυτό είναι μοναδική». Ακόμα και η πρόωρη ενεργοποίηση της διαφημιστικής αγοράς με το άκουσμα ενός δυνατού τηλεοπτικού ονόματος όπως η Ελ. Μενεγάκη, δεν αποτελεί εγγύηση για την απόδοση της μεγάλης επένδυσης. Το Mega θα συνεχίσει «επιθετικά» με έμφαση στην μυθοπλασία και την ψυχαγωγία, προσεγγίζοντας και άλλα τηλεοπτικά πρόσωπα με σημαντική πορεία, φιλοδοξώντας να ανακατέψει την τράπουλα και να θέσει τις βάσεις για μια πιο αξιόμαχη θέση, πάνω από τον Alpha.