Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, το WPP παρουσίασε τις δεσμεύσεις του για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις λειτουργίες του έως το 2025, καθώς και την αντίστοιχη δέσμευσή του τόσο για την εφοδιαστική αλυσίδα, όσο και για τα media, έως το 2030. Τα δύο τρίτα των μεγάλων πελατών του έχουν ήδη δεσμευτεί σε δικούς τους στόχους, για μείωση των εκπομπών ρύπων και τo WPP, είναι έτοιμο, να τους βοηθήσει να τους φτάσουν, ανέφερε χαρακτηριστικά, ο Chief Executive του WPP, Mark Read.

Για να πετύχει τον πρώτο του στόχο για το 2025, πρέπει η ηλεκτροδότηση του WPP να προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έως το 2025. Ο δεύτερός στόχος, ο οποίος αφορά το ad placement, περιλαμβάνει τη συνεργασία του ομίλου με media partners, μέσω του agency του, Group M, προκειμένου να αναπτύξει standards σε όλο το industry για τη μέτρηση και μείωση του άνθρακα που παράγει το ad placement. Αυτό περιλαμβάνει και τα media, τα οποία αποτελούν περίπου το 55% του συνόλου και την παραγωγή, η οποία καταλαμβάνει περίπου το 14%, σημείωσε ο Read.

(Πηγή: Campaign)