Η Ζenith και η Bosch Οικιακές Συσκευές είναι οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, οι οποίοι ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience «Magic Story» στη στρατηγική τους για το brand. Το Magic Story είναι μια νέα διαφημιστική εμπειρία που μεταφέρει το γνώριμο format του Story από τα social media στο ανοιχτό διαδίκτυο, σε ένα brand-safe περιβάλλον. Το διαδραστικό format διαθέτει δυνατότητες tagging, shoppable στοιχεία και tap-through CTAs. Οι Zenith και Bosch Οικιακές Συσκευές επέλεξαν το Magic Story για να επεκτείνουν την καμπάνια «#LikeABosch» από τα social media στο Open Web, να ενισχύσουν το message impact και να ενθαρρύνουν το engagement.

H Βαρβάρα Παππά, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της BSH Οικιακές Συσκευές, ανέφερε σχετικά: «Το Magic Story ήταν η ιδανική επιλογή για να επικοινωνήσουμε με διαδραστικό και άμεσο τρόπο με το κοινό-στόχο της Bosch στο Open Web και να μοιραστούμε τα σημαντικά μηνύματα της καμπάνιας #LikeABosch, με έναν τρόπο που θα κερδίσει την προσοχή και το engagement». Η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director Greece & Cyprus του Project Agora, δήλωσε: «Το Magic Story παίρνει ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά format, αυτήν τη στιγμή, και το φέρνει στο επίκεντρο της προσοχής του καταναλωτή, δηλαδή, μέσα στο περιεχόμενο των μεγαλύτερων publishers, εκτοξεύοντας έτσι το message impact, το brand recall και το engagement».