Η PwC Ελλάδας επενδύει στο Customer Experience και ταυτόχρονα ενισχύει το δυναμικό της με την ένταξη του Διονύση Ζήβα, στη θέση του Executive Advisor Customer Experience. «Η επένδυση στην εμπειρία του πελάτη γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία, καθώς η πανδημία του Covid-19 ανέδειξε ακόμα περισσότερο τη σημασία της για την αύξηση των αγορών και κατ’ επέκτασιν των εσόδων. Η ενδυνάμωση της ομάδας Customer Experience της PwC Ελλάδας με τον Διονύση Ζήβα ως Executive Advisor Customer Experience, θα συμβάλει στην περαιτέρω υποστήριξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς», αναφέρει η εταιρεία.

Ο Διονύσης Ζήβας αποτελεί στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία και γνώση της αγοράς. Έχει υπάρξει σύμβουλος επιχειρήσεων ενώ ως Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Net Spirit, δημιούργησε το 2013 το online supermarket www.welovesupermarket.gr, το οποίο μέσα από ολική εξαγορά της Net Spirit από τον όμιλο Metro το 2020, έχει μετεξελιχθεί στο online shop των My market του ομίλου Metro.