Ο Julian Douglas, νέος Πρόεδρος του Institute of Practitioners in Advertising (IPA), καλεί το ad industry να κινηθεί 10 φορές ταχύτερα και να είναι 10 φορές πιο τολμηρό, με στόχο να αξιοποιήσει τη μοναδική, όπως τη χαρακτηρίζει, χρονική στιγμή που ο κόσμος θα κάνει reset από την πανδημία. Ο Douglas έθεσε τη νέα ατζέντα του με τίτλο «10x Accelerate Opportunity», αποκαλύπτοντας μια σειρά κύριων πρωτοβουλιών σε τρεις πυλώνες. Πρόκειται για το νέο σχέδιο πιστοποίησης, το IPA Effectiveness Accreditation programme, ένα think-tank project (Think 10X), εκπροσωπούμενο από τον Rory Sutherland, και την πρόθεση συνεργασίας με τον κλάδο του gaming (Tech 10X).

Επίσης, σχεδιάζει και εμπορική αποστολή στην Ινδία την επόμενη χρονιά. Ο J. Douglas διαδέχεται τον Nigel Vaz, Global Chief Executive της Publicis Sapient. «Η διαφήμιση είναι έτοιμη να εκπληρώσει πολύ μεγαλύτερες φιλοδοξίες από την απλή επιβίωση. Έχουμε τα data, την τεχνολογία, τη δημιουργική δύναμη πυρός να αλλάξουμε τον κόσμο και τη θέση μας σε αυτόν», είπε χαρακτηριστικά.

(Πηγή: Campaign)