Τα Lay’s αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να δώσουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να δημιουργήσουν προσωπικά βίντεο-μηνύματα με τον δημοφιλή ποδοσφαιριστή Lionel Messi. H νέα web εφαρμογή με το όνομα Messi Messages χρησιμοποιεί τεχνολογίες synthetic media, facial mapping και lip-syncing, και εμφανίζει τον δημοφιλή ποδοσφαιριστή να απευθύνεται ονομαστικά σε θαυμαστές του, μέσω λίστας χιλιάδων ονομάτων, ανάλογα με την επιλογή του χρήστη.

Ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει το μήνυμα, επιλέγοντας όνομα αποδέκτη και αποστολέα, καθώς και λεπτομέρειες για πρόσκληση θέασης κάποιου αγώνα ή συμμετοχής σε online παιχνίδι. Τα Lay’s συνεργάστηκαν με την facial-mapping startup Synesthesia για τη δημιουργία της εφαρμογής, η οποία εντάσσεται στην τρέχουσα καμπάνια του brand για το UEFA Champions League. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη σε 20 χώρες και σε 10 διαφορετικές γλώσσες. Η Frito-Lay παρουσίασε το concept σε ένα διαφημιστικό σποτ 30’’, στο οποίο ο Μessi εμφανίζεται να προφέρει τη φράση «It’s incredible!» σε διάφορες γλώσσες.

(Πηγή: Adweek)