Στον «αέρα» βρίσκεται, εδώ και λίγες ημέρες, η πρώτη επικοινωνιακή καμπάνια της ελληνικής εταιρείας παγωτού Kayak με τίτλο «Escape From Reality». Η Έλλη, η ηρωίδα της καμπάνιας, με όχημα τις «μαγικές» γεύσεις παγωτού Kayak, ταξιδεύει σε ένα κόσμο γεμάτο με εξωπραγματικά σκηνικά. «Η ηρωίδα αποδρά από κάθε τι που την κάνει να βαριέται και μας παροτρύνει να βγούμε από τον κόσμο της τηλεόρασης και να μπούμε στον εξωπραγματικό κόσμο των γεύσεων Kayak», αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Η καμπάνια θα τρέχει έως τις αρχές Απριλίου σε τηλεόραση και digital και φέρει την υπογραφή της Butter ‘n Cream, τόσο στο concept και το creative direction, όσο και στην παραγωγή. Η επικοινωνία προωθεί και το νέο e-shop kayak.gr.