O όμιλος Αττικών Εκδόσεων σε συνεργασία με την BGM OMD, για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, ξεκινούν συνεργασία αξιοποίησης και χρήσης δεδομένων, μέσω της πλατφόρμας DMP και Data Studio της Salesforce. Οι Αττικές Εκδόσεις είναι ο πρώτος μιντιακός όμιλος που σε συνεργασία με τη Salesforce, εισήγαγε τη χρήση της πλατφόρμας DMP στην ελληνική αγορά. Συλλέγοντας και αναλύοντας first-party data από το online δίκτυο του ομίλου, δημιουργήθηκαν custom segments για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, με βάση συγκεκριμένα KPIs που είχαν τεθεί από τη πλευρά του agency και του διαφημιζόμενου. Η Mercedes-Benz Hellas έχει τη δυνατότητα στόχευσης των συγκεκριμένων custom segments σε Open Exchange Networks, καθώς και στο Premium Marketplace των Αττικών εκδόσεων (Atticamedia Network).

Ο Πέτρος Λυτρίβης, General Manager of Digital Operations της BGM OMD δήλωσε: «Η επερχόμενη κατάργηση των third party cookies στο τέλος του χρόνου, απαιτεί τον επανασχεδιασμό της data-driven στρατηγική μας. Επομένως, στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής συμπεριλαμβάνεται η αξιοποίηση των 1st party data από μεγάλους Publishers, όπως ο όμιλος των Αττικών Εκδόσεων, που κατέχουν πληθώρα από 1st party data και μπορούν να μας δώσουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά και αποδοτικά με το κοινό στόχο μας».