Με επίκεντρο τη «Φυστική Απόλαυση» που προσφέρει σε κάθε κουταλιά, η νέα τηλεοπτική καμπάνια για το Φυστικοβούτυρο Χαΐτογλου μας προσκαλεί σε ένα γευστικό ταξίδι. Το σποτ, δημιουργία της Trabaho, κερδίζει αμέσως την προσοχή, χάρη στη σύγχρονη αισθητική και το έξυπνο σενάριο: ο πρωταγωνιστής στέκεται στη μέση μιας λίμνης, φορώντας τα ρούχα του ψαρέματος και κρατώντας ένα βάζο Φυστικοβούτυρο Χαΐτογλου.

Παραδομένος στη «Φυστική Απόλαυση», απαριθμεί τους αμέτρητους γευστικούς τρόπους χρήσης του προϊόντος, μέχρι να πέσει η νύχτα.