H καμπάνια της Marketing Greece «Greek Summer Is A State Of Mind» διακρίθηκε με δύο βραβεία στο Japan World’s Tourism Film Festival, ανάμεσα σε 1.327 συμμετοχές. Συγκεκριμένα, απέσπασε το 2nd Prize in Tourism Destinations – Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility». Το Japan World’s Tourism Film Festival, στην τρίτη του διοργάνωση, ανέδειξε τα καλύτερα tourism films από όλο τον κόσμο.

Η διαφημιστική καμπάνια «Greek Summer Is A State Of Mind» είχε στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, προβάλλοντας το μήνυμα ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, είναι και ιδέα. Η καμπάνια φέρει την υπογραφή της Marketing Greece, η οποία την υλοποίησε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ. Η εταιρεία του ΣΕΤΕ ανέλαβε το κόστος της υλοποίησής της, παρέχοντας ελεύθερα πνευματικά δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση. Επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, κατά το λανσάρισμα της καμπάνιας, ήταν ο Στηβ Βρανάκης.