Το Pinterest παρουσιάζει το νέο του video ad product «Pinterest Premiere», το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα brands να στοχεύσουν καταναλωτές με βάση κατηγορίες ενδιαφερόντων. To Premiere βρέθηκε στο επίκεντρο του Pinterest Presents, του πρώτου διαφημιστικού summit που διοργάνωσε η πλατφόρμα, ψηφιακά και με συμμετοχή διασήμων καλεσμένων και γνωστών brands, όπως η American Express. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το Pinterest παρουσιάσε τα νέα του video ads, τις consumer prediction υπηρεσίες του και shopping εργαλεία, σε ένα event παρόμοιο με αυτά των Snapchat, TikTok και Twitter, τα οποία έγιναν μέσα στον χρόνο. Η Liz Cole, Executive Director and U.S. Head of Social στην VMLY&R, παρευρέθηκε στο event, επισημαίνοντας ότι το νέο αυτό video product είναι ιδανικό για brands retail, τροφίμων, ένδυσης και σπιτιού.

(Πηγή:Adweek)