Την Ιmba, creative agency του ομίλου IPG Mediabrands, επέλεξε η L’Artigiano για το λανσάρισμα των νέων οκτώ συνταγών της με τα φυτικά υλικά της Garden Gourmet.

Η νέα καμπάνια αποκαλύπτει την «είδηση» που μεταδίδεται από στόμα σε στόμα: οι νέες plant based συνταγές, της γνωστής αλυσίδας φαγητού, ακόμα και αν δεν περιέχουν κρέας έχουν απίθανη γεύση. H καμπάνια επικοινωνείται σε τηλεόραση και digital. Τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβε και επιμελήθηκε η Ιmba, ενώ την προώθηση στα διαφημιστικά Μέσα ανέλαβε η UM.