Μια νέα λύση ψηφιακής τραπεζικής, για την παροχή περισσότερων στοιχείων για τις συναλλαγές των κατόχων των καρτών της, παρουσιάζει η Mastercard. Η νέα εφαρμογή, η οποία έχει αναπτυχθεί από την Ethoca, θυγατρική της Mastercard, θα παράσχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα περισσότερων πληροφοριών, όπως το όνομα και το λογότυπο του εμπόρου, καθώς και την τοποθεσία πραγματοποίησης της αγοράς.

Οι έμποροι, μπορούν πλέον χωρίς χρέωση, να ανεβάσουν τα λογότυπά τους στο σύστημά της, με στόχο να αυξήσουν την προβολή της επωνυμίας τους και να μειώσουν την ενδεχόμενη σύγχυση των καταναλωτών σε σχέση με τις συναλλαγές που πραγματοποιήσαν. Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε: «Η μεγαλύτερη διαφάνεια των συναλλαγών ενισχύει σημαντικά την ψηφιακή εμπειρία του χρήστη, ενώ διευκολύνει τους καταναλωτές και τους παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου των αγορών τους».