H Κραταιόν Συμβουλευτική, χορηγός του διεθνούς συνέδριου CX Summit 2021, έδωσε στις συμμετέχουσες σε αυτό επιχειρήσεις, τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ωριμότητα του οργανισμού τους, με τη βοήθεια του νέου εργαλείου «Customer Experience Assessment». Το εργαλείο της Κραταιόν, μέσω του οποίου οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιολογήσουν την παρούσα κατάσταση του οργανισμού τους σε σχέση με το customer experience, βασίζεται σε έξι βασικούς πυλώνες: την κουλτούρα, τη στρατηγική, τη βελτίωση των διαδικασιών, τη γνώση των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών, την υιοθέτηση σχετικών αποφάσεων και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης αναδεικνύουν τις περιοχές που πρέπει να εστιάσει η επιχείρηση, για να χτίσει έναν πραγματικά πελατοκεντρικό οργανισμό.