Παρά το γεγονός ότι η πανδημία επιτάχυνε το media transformation, το μοντέλο λειτουργίας των agencies υστερεί σε σχέση με τις προσδοκίες των πελατών τους, αναφέρει η έρευνα Media 2020, της MediaSense σε συνεργασία με την Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) σε 100 global CMOs και Διευθυντές Marketing. Ενώ 65% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι διαθέτουν και το όραμα και την ηγεσία για να επιτύχουν το media transformation, μόνο 35% έχουν καλή γνώση της τεχνολογίας και 38% των μεθόδων εργασίας, ενώ το 48% δηλώνει ότι διαθέτει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και τις κατάλληλες δεξιότητες.

Το 30% των brands επιτάχυνε, λόγω της πανδημίας, το media transformation με γνώμονα τον πελατοκεντρισμό, με 45% να αναφέρουν ότι σημειώνουν πρόοδο και μόνο 25% να σταματούν συνολικά τις πρωτοβουλίες τους ή να τις αναβάλλουν προσωρινά. Το 57% αναφέρουν ότι τα παρωχημένα agency models εμποδίζουν τη διαδικασία μετασχηματισμού τους, με τους συγγραφείς της έρευνας να σημειώνουν, ότι το 2021 επιφυλάσσει σημαντικές αναταράξεις στη media agency αγορά. Εξάλλου, όταν τα agencies συμβαδίζουν με τα brands η συνεισφορά τους εκτιμάται σημαντικά, με 66% να αναφέρουν ότι η αποτελεσματική διαχείριση των data από τα agencies επηρεάζει θετικά το performance τους.

(Πηγή: Warc)