Έντεκα βραβεία, καθώς και την κορυφαία βράβευση του Digital Agency of the Year 2020, απέσπασε η Zenith, το ROI agency του PublicisGroupe Greece, στα Digital Media Awards 2020, τα οποία διοργάνωσε, για έβδομη συνεχή χρονιά, το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS, την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου.

Τον τίτλο του Digital Agency of the Year απέσπασε η Zenith του PublicisGroupe, στο πλαίσιο των έβδομων Digital Media Awards του Marketing Week και της BOUSSIAS. Παράλληλα, απέσπασε έντεκα ακόμα διακρίσεις για τις συνεργασίες της με μεγάλες εταιρείες και brands της ελληνικής αγοράς.

Πρόκειται για τη μπίρα Μάμος στις καμπάνιες «Ο χάρτης της Μάμος», για την οποία κέρδισε Bronze βραβείο, και «Εζυμώθηκε με Πάθος», για την οποία κέρδισε ένα Silver και ένα Bronze, για τα παγωτά Magnum στην καμπάνια «Magnum Boucone», για την οποία έλαβε ένα Bronze βραβείο, και για τη Nescafé στην καμπάνια «Περισσότερο καλοκαίρι με Nescafé», όπου κέρδισε Gold βραβείο.

Επίσης, διακρίθηκε για την τουριστική καμπάνια της μπίρας Άλφα, η οποία πρόσφερε στην εταιρεία δύο Silver και ένα Bronze βραβείο, και για την καμπάνια «Μένουμε Νησί», για την οποία της απονεμήθηκε ένα Bronze, για την «Heineken 0.0 – A new era», η οποία βραβεύθηκε με ένα Silver βραβείο, καθώς και για εκείνη της Nestlé, με τίτλο «Nestlé Baby & Me» με ένα Silver βραβείο.

Σύγχρονη κουλτούρα, αξίες και ο πελάτης στο επίκεντρο
Όπως αναφέρουν ανώτατα στελέχη του PublicisGroupe, η επιτυχία του ομίλου και των συνεργατών του είναι αποτέλεσμα της σύγχρονης, νεωτεριστικής, πελατοκεντρικής και τεχνοκρατικής κουλτούρας που διέπει τόσο τη Zenith, όσο και τον όμιλο, αλλά και στην αδιάκοπη προσπάθεια όλων των ανθρώπων της Zenith, οι οποίοι την υπηρετούν καθημερινά με συνέπεια.

Εξάλλου, σημειώνουν ότι η σημαντική αυτή διάκριση αποτελεί για τη Zenith μια ακόμα επιβεβαίωση, ότι, όταν υποστηρίζει πιστά και μεθοδικά τις αξίες της, το αποτέλεσμα που παράγει, ξεχωρίζει. Και αυτό αποτυπώθηκε και στα φετινά Digital Media Awards, αποδεικνύοντας ότι κατόρθωσε, ως ομάδα, όχι μόνο να επιτυγχάνει τους στόχους των πελάτων της, αλλά και τους στόχους που είχαν θέσει οι ίδιοι οι συνεργάτες για την εταιρεία τους.

ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
«Ο όμιλός μας, συστηματικά και μεθοδικά, τα τελευταία 5 χρόνια, έχει κάνει όλα τα απαραίτητα βήματα για την επίτευξη του μετασχηματισμού του μοντέλου λειτουργίας του, προχωρώντας σε βαθιές τομές τόσο στην εσωτερική δομή και στη στελέχωση του, όσο και στην ανάπτυξη μιας πραγματικά σύγχρονης κουλτούρας και ενός νέου και μοναδικού DNA. Αυτό το DNA, πέρα από την επένδυση σε σύγχρονες δεξιότητες, πλαισιώνεται και από έναν νέο τρόπο σκέψης και διαχείρισης, που έχει στο επίκεντρο τις μάρκες και την αποτελεσματικότητά τους, καθώς και το βλέμμα ξεκάθαρα στραμμένο στο μέλλον.

Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερη η τιμή και η χαρά, να βλέπουμε, μέσα και από αυτήν τη σημαντική διάκριση, να επιβεβαιώνεται και να επιβραβεύεται όλη αυτή η προσπάθεια και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτήν την επιτυχία της Zenith, όπως και για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας».
Αντώνης Πασσάς, CEO PublicisGroupe, Greece & Southeast Europe

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
«Όλοι στην ομάδα της Zenith είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που φέτος στην υπογραφή μας, εκτός από το The ROI Agency, προσθέσαμε τη διάκριση Digital Agency of the Year. Αυτή η διάκριση οφείλεται στον τρόπο που δουλεύουμε στη Zenith, ο οποίος και εξασφαλίζει τα καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Συνδυάζοντας data, τεχνολογία, γνώση και ανθρώπους με εμπειρία, αναζητούμε, αλλά και δημιουργούμε ευκαιρίες για τα brand μας. Με αυτόν τον τρόπο, απαντάμε στα πολύπλοκα ζητούμενα της εποχής μας, έχοντας πάντα ως στόχο την ανάπτυξη των πελάτων μας και των προϊόντων τους.

Σε αυτήν τη διαδικασία, το Digital δεν είναι κάτι μονοσήμαντο για εμάς, αλλά ένα σημαντικό κομμάτι στο ταξίδι του καταναλωτή, που εξασφαλίζει δυναμικά κοινά και, παράλληλα, δίνει insights, τα οποία αξιοποιούμε για την αποτελεσματικότερη συνολική στρατηγική επικοινωνίας των προϊόντων των πελατών μας. Και αυτός είναι ο λόγος που αυτή η αναγνώριση μάς κάνει πραγματικά περήφανους. Γιατί πρόκειται για μια αναγνώριση που προέκυψε από δουλειές, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία μας και έγιναν επιτυχημένες καμπάνιες, μέσα από τη δυνατή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε καλλιεργήσει με τους πελάτες μας. Τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, με υπευθυνότητα, αξιοπιστία και ακόμα περισσότερες διακρίσεις».
Αντιγόνη Γαλάνη, Chief Zenith Officer

ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΤΑ DATA KAI Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
«Αυτή η διάκριση είναι σημαντική για εμάς, καθώς επιβεβαιώνει πως ο digital κόσμος αντιμετωπίζεται πλέον, όχι μόνο ως ένα από τα πιο σημαντικά touchpoints με τον καταναλωτή, αλλά και ως ένα κανάλι που διέπεται από data και οδηγεί σε εξέχουσα αποτελεσματικότητα για τα brands.

Για εμάς, η digital στρατηγική είναι η αρχή της ιστορίας που στηρίζεται σε 3 pillars:
1. Τα digital δεδομένα, τα οποία λειτουργούν τόσο ως insights για τη συνολική επικοινωνιακή μας στρατηγική, αλλά και ως εργαλείο για να αποτυπώσουμε συγκεκριμένα addressable κοινά.
2. Τη δύναμη των performance καναλιών σε όρους branding και διαλόγου με τον χρήστη/καταναλωτή.
3. Την αρμονία του digital footprint με τα offline μέσα για ένα αρμονικό και ολιστικό πλάνο επικοινωνίας.

Όλα τα έργα που διακρίθηκαν έχουν δύο κοινά σημεία: απορρέουν από data για τον σχεδιασμό και βασίζονται σε αυτά για την υλοποίηση, ενώ, παράλληλα, χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα. Τα συγκεκριμένα projects ξεκίνησαν από το brief που όριζε τις επικοινωνιακές, αλλά και business ανάγκες, για το κάθε brand, ενώ, στην πλειοψηφία τους, δουλεύτηκαν από κοινού με τη δημιουργική ομάδα, ώστε να αποτελούν μια ενιαία επικοινωνιακή τοποθέτηση. Βασικός παράγοντας ήταν επίσης, το measurement των αποτελεσμάτων και η προκαθορισμένη learning agenda που υπηρετούσε η κάθε καμπάνια.

Όμως, το πιο σημαντικό κομμάτι σε όλα όσα κάνουμε, είναι η ομάδα μας. Η ομάδα μας αποτυπώνει τους στόχους της σε business όρους και όχι μόνο digital και, παράλληλα, χρησιμοποιεί την τεχνική της γνώση και τα digital δεδομένα, για να στηρίξει τη learning agenda των brands. Αυτή η πρακτική αποτυπώνεται στη φιλοσοφία της Zenith: digital capabilities excellence plus business thinking».
Ναταλία Αραβαντινού, Digital Head Zenith