Στην εξαγορά της Huffpost προχωρά το Buzzfeed, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συμφωνίας με τη Verizon Media, η οποία αποκτά με αυτόν τον τρόπο μειοψηφικό μερίδιο σε αυτήν. Η απόφαση ακολούθησε τη μακρά περίοδο ετών, κατά την οποία αμφότερα τα brands προχωρούσαν σε περικοπές, λόγω της μείωσης των εσόδων από το online. «Με την προσθήκη της Huffpost στο media δίκτυό μας θα έχουμε περισσότερους χρήστες και θα δαπανούμε πολύ περισσότερο χρόνο στο content από κάθε άλλο ομόλογό μας», δήλωσε ο Jonah Peretti, Founder και Chief Executive του Buzzfeed, ο οποίος υπήρξε και Συνιδρυτής της Huffpost, όταν ακόμα ονομαζόταν The Huffington Post. «Η στρατηγική της Verizon Media εξελίχθηκε τα δύο τελευταία χρόνια, εστιάζοντας στα δυνατά μας σημεία, τα ads, το commerce, το περιεχόμενο και τις συνδρομές», πρόσθεσε ο CEO της Verizon, Guru Gowrappan. «Η συνεργασία με το Buzzfeed συμπληρώνει τον οδικό χάρτη που ακολουθούμε, επιταχύνοντας, παράλληλα, τον μετασχηματισμό και την ανάπτυξή μας», κατέληξε.

(Πηγή: marketingweek.com)