Οι πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing αναδείχθηκαν και επιβραβεύθηκαν για άλλη μια χρονιά, με την ελληνική αγορά να αποδεικνύει τη δυναμική της σε έναν σύγχρονο, εξελισσόμενο κλάδο.

Οι πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing αναδείχθηκαν και επιβραβεύθηκαν για άλλη μια χρονιά, με την ελληνική αγορά να αποδεικνύει τη δυναμική της σε έναν σύγχρονο, εξελισσόμενο κλάδο.

Τα επιχειρηματικά βραβεία PEAK Performance Marketing Awards διοργάνωσε για 4η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS, με την υποστήριξη της Google. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, βραβεύοντας τις εταιρείες που με την υπέρ-απόδοσή τους συνέβαλαν στην ανάπτυξη της αγοράς.

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 31 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Ηλία Σούση, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta, Google. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σε μία δύσκολη εποχή, γεμάτη προκλήσεις και για την αγορά της διαφήμισης, είμαι χαρούμενος που ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών κατάφερε να συμμετάσχει στα PEAK Awards και φέτος.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η ποιότητα των συμμετοχών ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αναβαθμισμένη και πλέον μπορούμε να πούμε πως τα ελληνικά agencies είναι πολύ ανταγωνιστικά στο Performance Marketing, ακόμη και συγκρινόμενα με agencies του εξωτερικού. Η σύνδεση CRM με τη διαφήμιση, η σωστή διαχείριση δεδομένων, η μετατροπή τους σε σημαντικά business insights και η χρήση τους για επιτυχημένες καμπάνιες, όπως επίσης και η βελτίωση των δημιουργικών με mindset performance, είναι μερικά από αυτά που μας εντυπωσίασαν φέτος στις συμμετοχές. Συγχαρητήρια σε όλους κι ευελπιστώ το 2021 να είναι μία πιο σταθερή και καλύτερη χρονιά».

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Τις κορυφαίες διακρίσεις των φετινών PEAK Performance Marketing Awards απέσπασαν οι:

  • Relevance Digital Agency ως «Performance Agency of the Year»
  • BEAT ως «Performance Brand of the Year».
    Παράλληλα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: Adjust, Alpha Bank & DDB Athens, DOPE Studio-Seajets, IKEA, Koolmetrix, Mediacube, Omnicliq, Relevance Digital Agency, SEM Wizard και Vodafone Greece.

«Το Digital Marketing αναδεικνύεται σε στυλοβάτη των επιχειρήσεων»
«Είμαστε περήφανοι, που η Relevance Digital Agency διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Performance Agency of the Year στα Peak Performance Marketing Awards. Παράλληλα, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που λάβαμε 41 βραβεία για case studies τα οποία αφορούσαν 15 πελάτες μας, καθώς και για τον τίτλο του Performance Brand of the Year, που απέσπασε ο πελάτης μας Beat. Σε μία εποχή με διαρκείς εξελίξεις και πολλαπλές προκλήσεις, ο κλάδος του Digital Marketing αναδεικνύεται σε στυλοβάτη των επιχειρήσεων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κερδοφορία τους. Για την ομάδα μας οι σημαντικές αυτές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα της μεθοδικής δουλείας και της προσήλωσής μας όλα αυτά τα χρόνια στην παροχή αποτελεσματικών, καινοτόμων λύσεων. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που μας δίνουν να εξελισσόμαστε μαζί τους, θέτοντας ακόμη υψηλότερους στόχους. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μας και θερμά συγχαρητήρια σε όλους».
Θανάσης Σοφιανός, Founder-CEO, Relevance Digital Agency

«Το Performance Marketing είναι για εμάς το πλέον σημαντικό κανάλι user acquisition»
«Μιλώντας για App Marketing, το Performance Marketing είναι για εμάς στο Beat το πλέον σημαντικό κανάλι user acquisition και απορροφά σταθερά ένα ικανό μέρος του spend μας. Καθώς το digital εξελίσσεται, οι πλατφόρμες όπως η Google παρέχουν δυνατότητες στόχευσης και attribution που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε το κόστος κτήσης κάθε χρήστη, και να βελτιστοποιούμε τις πρακτικές μας με δυναμικό τρόπο. Τον τελευταίο χρόνο και σε συνεργασία με τη Relevance, έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα unit costs μας όπως ποτέ ξανά -και επομένως να κερδίζουμε περισσότερους χρήστες, δαπανώντας λιγότερα χρήματα».
Μαρία Μουζακίτη, Head of Marketing & Communications, Beat app

Ως ιδιαίτερα ανταγωνιστική και απαιτητική χαρακτηρίζουν τη φετινή διοργάνωση στελέχη εταιρειών που κατέκτησαν Gold διακρίσεις

Το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη χώρα μας, ανεβαίνει χρόνο με τον χρόνο»
«Στην Omnicliq, μας αρέσει να σπάμε συνεχώς τους κανόνες και τα όρια του εφικτού. Δημιουργούμε cutting-edge υλοποιήσεις που μαγνητίζουν το ενδιαφέρον και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. Η φετινή διοργάνωση των PEAK Awards, ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική με πολύ ποιοτικά cases. Φαίνεται ότι το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη χώρα μας, ανεβαίνει χρόνο με τον χρόνο ακόμα περισσότερο, γεγονός που δίνει σε όλη την ομάδα μας περισσότερη ενέργεια για τη συνέχεια. Ευχαριστούμε τους πελάτες που μας εμπιστεύονται. Χωρίς αυτούς δε θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, δε θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε περισσότερο, να μεγαλώνουμε projects online».
Φάνης Βαχάρης, Head of Digital Automations & Partner, και Δημήτρης Μπαχτσεβάνης, Head of Digital & Partner, Omnicliq

 «Τη φετινή χρονιά, οι διακρίσεις όλων μας έχουν επιπλέον αξία»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που συμμετέχουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σε μια γιορτή του Performance Marketing, στην οποία φέτος καταφέραμε να διακριθούμε με 21 βραβεία. H φετινή χρονιά αποτελεί μία από τις πιο δύσκολες και πιο απαιτητικές των τελευταίων χρόνων, με αποτέλεσμα οι διακρίσεις όλων μας να έχουν επιπλέον αξία. Ο χώρος του Digital Marketing με τα εξαιρετικά και ταλαντούχα στελέχη που το έχουν πλαισιώσει, έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην Ελλάδα σαν ένας μοχλός ανάπτυξης και υποστήριξης των επιχειρήσεων που θέλουν να δημιουργήσουν και να προχωρήσουν μπροστά. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και τους διοργανωτές και ευχόμαστε πολλές επιτυχίες στο μέλλον».
Κωνσταντίνος Σκιάνης, Founder & Managing Partner, Mediacube

«Προχωράμε δυναμικά παρά τις όποιες προκλήσεις των καιρών»
«Μία ακόμα χρονιά με πολλές διακρίσεις για την Ikea στα PEAK Performance Awards. Είναι μία σημαντική διοργάνωση που συγκεντρώνει πολύ αξιόλογες συμμετοχές, αλλά και αναγνωρισμένους επαγγελματίες στην κριτική επιτροπή. Η καμπάνια Ikea Love Story, σε συνεργασία με την Ogilvy, είχε στόχο να αναδείξει την υπεροχή της Ikea μέσα από μία τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης με δύο σκυλάκια που κάνουν την οικογένεια που τα έχει να ζουν στο σπίτι τους πιο πολλά από όσα φαντάζονται. Τα 3 Gold βραβεία που απέσπασε αυτή η καμπάνια, με τα 2 από αυτά να ξεχωρίζουν από όλα τα industries, μας δίνουν τη δύναμη και την αισιοδοξία για να προχωράμε δυναμικά παρά τις όποιες προκλήσεις των καιρών. Είμαι περήφανη που είμαι μέλος αυτής της ομάδας».
Καρολίνα Μιζάν, Marketing, Ikea