Μετά την κάθετη πτώση κατά 29,9 μονάδες, τον Απρίλιο του 2020, το μηνιαίο Warc Global Marketing Index (GMI) καταγράφει διεθνώς ανάκαμψη στον κλάδο του marketing, με αποτέλεσμα, τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία, να έχει επανέλθει στην ανάπτυξη, για πρώτη φορά από τον Ιούνιο του 2019. Το Warc GMI σημείωσε σταδιακή αύξηση στις 50,3 μονάδες τον Οκτώβριο με τον δείκτη 50 (σ.σ.: καμία αλλαγή), από 45 τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Παρόλα αυτά, είναι αρνητικός με ενδείξεις βελτίωσης τόσο στην Ευρώπη (49,7), όσο και στην Ασία-Ειρηνικό (47,2), καθώς το Σεπτέμβριο διαμορφωνόταν στο 47,1 και 39,8, αντίστοιχα. Στην Αμερική, ωστόσο, ο Δείκτης έχει ανοδική πορεία, καταγράφοντας σημαντική από 49,9 τον Σεπτέμβριο σε 56,3 τον Οκτώβριο, αποτελεί δε τη μόνη περιοχή, από όσες ερευνά, που εμφανίζει ανάπτυξη.

Επίσης, το Index for Global Marketing Budgets σημείωσε άνοδο για πρώτη φορά διεθνώς από τον Μάιο του 2019, από 44,5 τον Σεπτέμβριο σε 51,6 τον Οκτώβριο. Ειδικά, τα marketing budgets ανά Μέσο, mobile και digital διατήρησαν τον ρυθμό ανάπτυξης του Σεπτεμβρίου, με το index value του digital στο 65,2 και του mobile στο 64,8, αυξημένα από τα 59,8 και 60,5 αντίστοιχα. Τα TV budgets επέστρεψαν στην ανάπτυξη για πρώτη φορά από τον Φεβρουάριο του 2019, αυξημένα στο 45,3 από 51,2 τον Οκτώβριο. Παρόλα αυτά, η ανάκαμψη των περισσότερων παραδοσιακών Μέσων κινείται με πολύ αργούς ρυθμούς, με το ραδιόφωνο (44,2), το OOH (40,1) και τον Τύπο (28,7) να καταγράφουν σημάδια βελτίωσης κατά τον Οκτώβριο σε σχέση με τον Σεπτέμβριο.