Τα Pringles αλλάζουν το λογότυπό τους, για πρώτη φορά μετά το 1968 και για έναν μήνα, «χάνοντας» το μουστάκι τους, στο πλαίσιο της ετήσιας συνεργασίας τους με τη φιλανθρωπική οργάνωση Movember, η οποία παροτρύνει τους άνδρες, κάθε Νοέμβριο, να αφήσουν μουστάκι, προκειμένου να κινητοποιηθούν στον αγώνα κατά ανδρικών ασθενειών. Η συμβολική αλλαγή λογοτύπου δημιουργήθηκε από τη We Are Social και προωθείται στα social media της εταιρείας. Επιπλέον, τα Pringles θα πραγματοποιήσουν δωρεά 75.000 λιρών προς την οργάνωση. Με μοχλό το motto «Pop, Share, Chat», η συνεργασία στοχεύει να υπογραμμίσει τη σημασία των συζητήσεων σχετικά με την ψυχική υγεία των ανδρών και να ενθαρρύνει το κοινό να λάβει μέρος στο Movember challenge.

(Πηγή: marketingweek.com)