Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μας, υπήρξαν ανέκαθεν – και εξακολουθούν να είναι – μία ισχυρή απόδειξη της «δέσμευσής» μας απέναντι στους πελάτες μας. Αποτελούν ένα σημαντικό στοιχείο της ταυτότητάς μας, της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών μας, αλλά κι έναν ακόμη λόγο να μας επιλέγουν οι καταναλωτές.

Το 2018 η εταιρεία μας αποφάσισε, με βάση τα παραπάνω, να προχωρήσει σε μία κίνηση στρατηγικής σημασίας και να λανσάρει δύο νέες σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με ιδιαίτερα προσεγμένες συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες, αλλά και τις προτιμήσεις, των σύγχρονων καταναλωτών.

Οι στόχοι που έπρεπε να πετύχουμε ήταν δύο: Αφενός, η ανάγκη της αποσύνδεσης των προϊόντων που διαθέτουμε στα My market από εκείνα που πωλούνται στους επαγγελματίες πελάτες μας χονδρικής μέσα από το δίκτυο των METRO Cash & Carry,  ώστε εκείνοι με τη σειρά τους να μπορούν να μεταπωλούν τις ιδιωτικές μάρκες των METRO Cash & Carry χωρίς να ανταγωνίζονται με τα My market.

Αφετέρου, να προσφέρουμε στους πελάτες των My market τα… δικά τους προϊόντα. Μία οικογένεια, μια μάρκα- ομπρέλα που συμπεριλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και τις αντίστοιχες υποκατηγορίες και προσφέρει μια συνολική ποιοτική αλλά και οικονομική επιλογή για τους πελάτες μας.

Για τη συνολική αρχιτεκτονική των νέων μας ιδιωτικών μαρκών, υλοποιήσαμε μια πολύ-επίπεδη μελέτη των τάσεων, των καλών πρακτικών αλλά και του DNA των My market.

Για να χτίσουμε τη μάρκα-ομπρέλα, επιλέξαμε ως άξονα το στοιχείο του ονόματός μας «MY». Το My είναι το δυνατό στοιχείο που διαφοροποιεί το My market από οποιοδήποτε άλλο market – αλυσίδα SM και το κάνει δικό μας. Είναι πιο προσωπικό, πιο οικείο, είναι ταυτόχρονα “του My market” αλλά και “δικό μου”.

Χωρίς να επαναλαμβάνει ολόκληρο το όνομα, δίνει ξεκάθαρο στίγμα – δίνει την ταυτότητά του & εγγυάται με το όνομά του, γίνεται αγαπημένη μάρκα, σημείο αναφοράς, με ιδιαίτερη συναισθηματική αξία που βοηθάει τον καταναλωτή να το ξεχωρίσει και συνάμα να ταυτιστεί.

Έχοντας πάντα στο μυαλό μας τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας, διατηρήσαμε τη σύνδεση με τις προηγούμενες μάρκες, εντάσσοντας το στοιχείο που ξεχωρίζει εύκολα κάθε κατηγορία, δηλαδή kouzina, gusto, fresco, home και soft με χρήση χαρακτηριστικών σχημάτων που είναι σύγχρονα, μοντέρνα, δημιουργικά και «ζεστά».

Παράλληλα, η σειρά προσωπικής περιποίησης και υγιεινής διαχωρίστηκε, τονίζοντας έτσι την ιδιαίτερη προσοχή που δίνουμε όλοι μας στα είδη αυτά. Το “Feel good!”, όπως ονομάζεται η νέα σειρά, δίνει μια παιχνιδιάρικη αίσθηση φροντίδας και ευεξίας.

Δημιουργήσαμε, λοιπόν, μια νέα, ενιαία εικόνα μάρκας που είναι συνεπής με το συνολικό προφίλ και τις αξίες της αλυσίδας μας: ποιότητα, φρεσκάδα, αξιοπιστία, εξυπηρέτηση, οικονομία. Με φρέσκια και ευχάριστη αισθητική, οι συσκευασίες μας απευθύνονται στον καταναλωτή του σήμερα, με ένα πιο σύγχρονο, πιο μοντέρνο, πιο κεφάτο προφίλ.

Βραβευμένες σειρές προϊόντων των My market στα Packaging Αwards 2020

Βραβείο Silver – Κατηγορία Drinks & Beverages

Σειρά My gusto χυμοί
Η γκάμα των χυμών My gusto αποτελείται από 12 γεύσεις, φρούτων, συνδυασμών φρούτων ή κοκτέιλ. Μεγάλες φωτογραφίες ζουμερών φρούτων σε άσπρο background χρησιμοποιήθηκαν για να ξεχωρίζουν αισθητά οι 12 γεύσεις των χυμών My gusto. Το τελικό αποτέλεσμα δίνει στη σειρά μια ενιαία ταυτότητα που αναδεικνύει τόσο τα φρέσκα φρούτα, όσο και την ποικιλία των γεύσεων.

Βραβειο Silver – Κατηγορια Food

Σειρά My gusto – My line (δημητριακά + μπάρες)
Η σειρά My gusto – My line αποτελείται από δημητριακά πρωινού και μπάρες δημητριακών. Τα δημητριακά κυκλοφορούν σε 4 διαφορετικές, γεμάτες γεύσεις με βάση τις νιφάδες από ρύζι και σιτάρι ολικής άλεσης. Οι μπάρες με βάση το κακάο, κυκλοφορούν σε 3 υπέροχους συνδυασμούς.

Τα My line κατάλληλα για πρωινό ή σνακ στοχεύουν στην ισορροπημένη διατροφή. Το εικαστικό, μια γυναίκα που κάνει γιόγκα, προβάλλει τις αξίες του προϊόντος. Οι συσκευασίες έχουν σύγχρονη προσέγγιση, έντονα χρώματα και απευθύνονται στον καταναλωτή που ενδιαφέρεται για τη σωματική του ευεξία.

Βραβειο Bronze – Κατηγορια Food

Σειρά My gusto παιδικά δημητριακά
Τα παιδικά δημητριακά My gusto αποτελούνται από 5 κωδικούς, με ένα κοινό χαρακτηριστικό στη συσκευασία: ο βασικός «ήρωας» των συσκευασιών είναι ένα λούτρινο αρκουδάκι, ένα σύμβολο που σε κάθε παιδί φέρνει όμορφα συναισθήματα, ενώ οι πίσω πλευρές των συσκευασιών αξιοποιήθηκαν με παιχνίδια εκπαιδευτικού χαρακτήρα.

Για τη συνολική αρχιτεκτονική των νέων μας ιδιωτικών μαρκών, υλοποιήσαμε μια πολυ-επίπεδη μελέτη των τάσεων, των καλών πρακτικών αλλά και του DNA των My Market.