Την πρώτη του global καμπάνια, με τίτλο «One Story Way» και την υπογραφή της AKQA, παρουσιάζει το Netflix, με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω τις ευκαιρίες του για διεθνή ανάπτυξη. Η νέα καμπάνια αφορά στις πρωτότυπες σειρές του streamer, ενώ χρειάστηκε προετοιμασία σχεδόν ενός έτους πριν από την άφιξη του νέου CMO της εταιρείας, Bozoma Saint John, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Ιούνιο.
Η καμπάνια φέρνει στο προσκήνιο επιτυχημένες σειρές παραγωγής Netflix, όπως οι Stranger Things, Money Heist, When They See Us, The Witcher, Unorthodox και Tiger King, ενθαρρύνοντας τους πιθανούς συνδρομητές να εγγραφούν, καθώς απέχουν «just one story away» από την κατανόηση των σειρών που προβάλλει. Η καμπάνια λανσαρίστηκε χθες σε 27 χώρες και θα «τρέξει» σε OOH, τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και έντυπο. Στοχεύει δε στη διεθνή ανάπτυξη, καθώς η αγορά των ΗΠΑ είναι πλέον πιο κορεσμένη και γεμάτη με επίδοξους ανταγωνιστές του Netflix, εκ των οποίων ο περισσότεροι προσπαθούν να δημιουργήσουν υπηρεσίες, ελκυστικές σε μία ευρεία βάση χρηστών.
Επιπλέον, έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω τα δύο συνεχή τρίμηνα της υψηλής αύξησης συνδρομητών, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19. Ας σημειωθεί ότι το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020, το Netflix πρόσθεσε 10 εκατ. νέους συνδρομητές, εκ των οποίων 2,9 εκατ. στις ΗΠΑ και τον Καναδά, φτάνοντας συνολικά τα 193 εκατ. συνδρομητές.
(Πηγή: Adweek)