Ένα μικρό ρακούν επισκέπτεται ένα καφέ, ζητά να πληρώσει και δείχνει σε όλους πώς με τη χρήση οποιοδήποτε πλαστικού, ακόμη και του πλαστικού χρήματος, «πληρώνει» και το περιβάλλον. Η Tribe υπογράφει τη νέα καμπάνια της Eurobank, για τις νέες βιοδιασπώμενες Debit Mastercard και το νέο Eurobank Wallet, με ήρωα ένα ρακούν.

Μαζί του ανακαλύπτουμε τις νέες βιοδιασπώμενες Eurobank Mastercard, το πρώτο «πλαστικό χρήμα» που δεν επιβαρύνει τον πλανήτη με πλαστικό, αλλά και τις συναλλαγές ανέπαφα, χωρίς κάρτες ή πορτοφόλι, με το νέο Eurobank wallet. Η σύνδεση με έναν νέο τρόπο ζωής, που φροντίζει με κάθε τρόπο το περιβάλλον, τονίζεται σε κάθε λεπτομέρεια της ταινίας. Η καμπάνια «τρέχει» με τηλεοπτικά και ρ/φ σποτ, digital και own media υλικά και με campaign line «ένας νέος τρόπος συναλλαγών, για έναν νέο τρόπο ζωής».