Τον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 150% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online super market στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2020, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2019, με τη συνολική αξία των online αγορών να φτάνει στα 56,3 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 ήταν κατά 21% υψηλότερες από το σύνολο των πωλήσεων ολόκληρου του 2019, στα 46,6 εκατ. ευρώ.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο Report της Convert Group για τα Ελληνικά Online Super Markets, με δεδομένα από την πλατφόρμα eRetail Audit. Ο κλάδος συνεχίζει να αναπτύσσεται, καθώς τον φετινό Ιούνιο καταγράφηκε αύξηση στις πωλήσεις κατά 170% σε σχέση με τον περσινό.

Οι οργανικές αναζητήσεις είναι υπεύθυνες για το 25% των ηλεκτρονικών συναλλαγών του εξαμήνου, αύξηση 8 μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2019. Αντίθετα, τον Απρίλιο του 2020, οι παραγγελίες που ήρθαν από διαφημίσεις στη Google μειώθηκαν κατά 40% σε σχέση με τον περσινό. Αν και το mobile αυξάνεται σταθερά, το 68,4% των παραγγελιών δόθηκε από desktop και laptops.