Τρία χρυσά βραβεία απέσπασε στα Patient Partnerships Awards η ενημερωτική εκστρατεία «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία» που σχεδίασαν και υλοποίησαν η φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas και η εταιρεία επικοινωνίας Phocus. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία κατέκτησε Gold βραβείο στις κατηγορίες «Καμπάνια Ενημέρωσης και Πρόληψης για Σπάνιες Νόσους», «Βελτίωση Υγείας: Βελτίωση Ποιότητας Ζωής των Ασθενών» και «Καλύτερη πρωτοβουλία συνεργασίας μεταξύ εταίρων της Υγείας προς όφελος των ασθενών».

Στρατηγική ιδιαιτερότητα της εκστρατείας ήταν η δημιουργία ενός κεντρικού χαρακτήρα κόμικ που πάσχει από αιμορροφιλία, προκειμένου τα παιδιά να ταυτιστούν μαζί του και να επιτευχθεί η αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων της. Επιπλέον, δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα www.abouthaemophilia.com, ενώ το πλάνο επικοινωνίας της καμπάνιας περιελάμβανε ακόμη καταχωρήσεις, advertorials, display, search και YouTube campaigns, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συνεντεύξεις, καθώς και αρθρογραφία σε έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα.