Η Knorr παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, με την υπογραφή της Ogilvy, με στόχο να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές στα θέματα διατροφής και να τους κινητοποιήσει να ακολουθήσουν μια πιο «βιώσιμη» διατροφή, χρησιμοποιώντας μια πληθώρα υλικών στη μαγειρική τους. Συγκεκριμένα, η ιδέα είναι πως αν καθένας έκανε μια μικρή ηρωική πράξη αναπροσδιορίζοντας τη μαγειρική του και τις διατροφικές του επιλογές, τότε θα μπορούσαμε όλοι μαζί να εξασφαλίσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

Η Knorr καλεί τους καταναλωτές να γίνουν ήρωες στην κουζίνα, μαγειρεύοντας πιο οικολογικά και χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά, και εκείνη θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους για να δίνει γεύση σε κάθε πιάτο. Το πρώτο δείγμα της νέας στρατηγικής τοποθέτησης της Knorr είναι η ταινία «Ήρωες» που προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση. Η σκηνοθεσία έγινε από τον Μανόλη Μαυρή και η παραγωγή από την Takes2.