Παρά το γεγονός ότι η πανδημία έχει μετατρέψει το σπίτι σε χώρο εργασίας, τα διαφημιστικά έσοδα του podcast υπολογίζεται ότι θα αγγίξουν τα 813 εκατ. δολάρια φέτος, σημειώνοντας άλμα της τάξης του 15% σε σχέση με το 2019. Αυτό προβλέπει νέα έρευνα του ΙΑΒ, σύμφωνα με την οποία η διαφήμιση σε podcasts δεν αποτελεί πλέον μεμονωμένη αγορά media, αλλά εντάσσεται στα ετήσια media plans.

Τα στοιχεία αυτά καταδεικνύουν την ωρίμανση της προβολής στα podcasts, καθώς οι διαφημιζόμενοι επενδύουν πλέον σημαντικά ποσά εκ των προτέρων. Ενδεικτικά, το Omnicom Media Group ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει 20 εκατ. δολάρια για διαφημίσεις σε podcasts στο Spotify για τους επόμενους 5 μήνες. Σύμφωνα με τον ΙΑΒ, το ποσοστό των διαφημιζομένων που εντάσσουν το συγκεκριμένο format στο ετήσιο media plan τους έχει σχεδόν διπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο.

Επιπλέον, τα podcasts αποδείχθηκαν πιο ανθεκτικά στον Covid-19, με τους διαφημιζόμενους να στρέφονται στο audio, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα άμεσης προσαρμογής της επικοινωνίας. Την ίδια στιγμή, εκτινάσσεται και το κόστος, με το CPM να κυμαίνεται στα 30-40 δολάρια.
(Πηγή: WARC)