Η Koolmetrix ανέλαβε τη μελέτη και υλοποίηση του νέου website της Schweppes, καθώς και ενός web-based Augmented Reality (AR) περιβάλλοντος, εφαρμόζοντας πρωτοποριακές μεθόδους σχεδιασμού και διαδραστικότητας. To brand ανήκει στο portfolio της The Coca-Cola Company, στον κλάδο των premium soft drinks.

Tο website, εκτός από την ιστορία και τα προϊόντα, περιλαμβάνει συνταγές με ή χωρίς αλκοόλ, αλλά και τη δυνατότητα να επιλέγεις το δικό σου cocktail με βάση τις προτιμήσεις σου. Τέλος, περιέχει προσφορές, δώρα, καθώς και το πρόγραμμα επιβράβευσης «The Club», που προτρέπει τους καταναλωτές να ανακαλύψουν έναν κόσμο εμπειριών, καθώς και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα Schweppes.