H Fast River για λογαριασμό της Teoren Motors AE, δημιούργησε για το νέο Renault Capture, μία διασκεδαστική Rich Media καμπάνια που προβλήθηκε σε online Μέσα. Η ενέργεια καλούσε τον χρήστη να στριφογυρίσει με το mouse σε desktop ή με το δάχτυλο σε smartphone, έναν «παιχνιδιάρη» κύβο που εμφάνιζε διαφορετικές πλευρές του αυτοκινήτου. Άλλο δημιουργικό, καλούσε τον χρήστη να αποκαλύψει το νέο SUV της Renault, χρησιμοποιώντας σαν πινέλο με μπογιά το δάχτυλο ή το mouse του. H εν λόγω ενέργεια λανσαρίσματος έτρεξε πρόσφατα σε websites, με 29,6% engagement στα κοινά που στόχευε. Υπενθυμίζεται ότι η Fast River και η Eskimi προχώρησαν πρόσφατα σε στρατηγική συνεργασία για την εκπροσώπηση και συνεκμετάλλευση των Rich Media format και Eskimi DSP στην ελληνική αγορά.