Η Manning Gottlieb OMD UK, Global Media Agency of the Year.

H Wieden & Kennedy ΗΠΑ κατέκτησε τον νέο τίτλο Global Creative Agency of the Year, στη διοργάνωση του περιοδικού Campaign, Agency of the Year. Το shop επικράτησε των ανταγωνιστών, Adam & Eve/DDB (Μ. Βρετανία), Ogilvy Ταϊβάν, Ogilvy Ταϊλάνδης, TBWA\Hakuhoho και TBWA\ Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με την επιλογή επιτροπής marketers. Το McCann Worldgroup στις ΗΠΑ αναδείχθηκε Global Creative Network of the Year, αφήνοντας πίσω τα McCann Worldgroup Ευρώπης και Ogilvy Ασίας.

Στην κατηγορία Global Digital Innovation Agency of the Year category, η βρετανική AnalogFolk αναδείχθηκε νικήτρια έναντι των Accenture Interactive (Ιαπωνία), Huge (ΗΠΑ), Mindshare (Ινδονησία), Mindshare (Βιετνάμ) και Reprise (Χονγκ Κονγκ). Το τρίτο κορυφαίο βραβείο απέσπασαν οι ΗΠΑ, με τη Mother US να ανακηρύσσεται Global Independent Agency of the Year, μέσα από ένα shortlist στο οποίο συμμετείχαν οι Appsynth (Ταϊλάνδη), CJ Worx και Spore Μπανγκόκ, Sunny Side Up (Ιαπωνία), Tomorrow (Ευρύτερη Κίνα) και Uncommon Creative Studio (Μ. Βρετανία). Η Manning Gottlieb OMD στη Μ. Βρετανία απέσπασε τη διάκριση Global Media Agency of the Year, με ανταγωνιστές τις Essence ΗΠΑ, MediaCom Χονγκ Κονγκ, Mindshare Χονγκ Κονγκ, Mindshare Ινδονησία και Zenith Ταϊβάν. (Πηγή: Campaign)