Για ασφαλή επίσκεψη πελατών στα καταστήματα.

Η Ducati παρουσίασε το πρόγραμμα «Ducati Cares», το οποίο επιτρέπει στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Ducati να υποδεχθεί με ασφάλεια τους πελάτες της μάρκας στα καταστήματά του. Παράλληλα, δεδομένου ότι το τελευταίο διάστημα υπήρχαν περιορισμοί που δεν επέτρεψαν σε πελάτες να επισκεφτούν το Service, η Ducati προσφέρει σε όλους τους κατόχους Ducati, που η εγγύησή τους έληξε ή λήγει το διάστημα Μαρτίου-Μαΐου 2020, τρίμηνη επέκταση εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση.

Το πρόγραμμα Ducati Cares περιλαμβάνει 10 «Χρυσούς Κανόνες». Ανάμεσά τους, ενδείξεις για ασφαλείς αποστάσεις, απολύμανση της μοτοσυκλέτας κατά την παράδοση και παραλαβή και άλλες προφυλάξεις που ήδη εφαρμόζονται. Παράλληλα, συνεχίζεται το Ducati Video Chat, που παρουσιάστηκε τον καιρό του lockdown, και που, στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των υπηρεσιών θα συνεχίσει να λειτουργεί για live επικοινωνία με τη Ducati.