H Mastercard λανσάρει μια νέα εκπαιδευτική καμπάνια και μας προτρέπει να διατηρήσουμε επαφή με όσους και όσα αγαπάμε, μέσα από την ασφάλεια και την ευκολία που προσφέρει η χρήση κάρτας για συναλλαγές μέσω διαδικτύου ή ανέπαφα για τις αγορές μας από φυσικά καταστήματα.

Για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω διαδικτύου ή ανέπαφα.

H Mastercard λανσάρει μια νέα εκπαιδευτική καμπάνια και μας προτρέπει να διατηρήσουμε επαφή με όσους και όσα αγαπάμε, μέσα από την ασφάλεια και την ευκολία που προσφέρει η χρήση κάρτας για συναλλαγές μέσω διαδικτύου ή ανέπαφα για τις αγορές μας από φυσικά καταστήματα.

Η εκπαιδευτική καμπάνια με τίτλο «Ζούμε ανέπαφα, αλλά παραμένουμε σε επαφή», έχει στόχο να ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό για το εύρος των επιλογών που τους παρέχει το διαδικτυακό περιβάλλον για γρήγορες και ασφαλείς αγορές, ενώ παράλληλα, εφόσον χρειαστεί να πραγματοποιηθούν αγορές σε φυσικό κατάστημα, μπορούν και εκεί να πληρώσουν ανέπαφα, εύκολα και με ασφάλεια.

Η καμπάνια θα υλοποιηθεί στο διαδίκτυο, με video, banners, συμβουλές και branded περιεχόμενο σε ψηφιακά Μέσα και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Mastercard συνεργάζεται με 11 Έλληνες από τον χώρο της γαστρονομίας, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, οι οποίοι θα μοιραστούν μέσα από τα social media, ασφαλείς τρόπους πραγματοποίησης online ή ανέπαφων συναλλαγών.