Με στόχο να στηρίξει το ελληνικό e-commerce, ο GR.EC.A σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Acrossmedia241, δημιούργησε την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!».

Με τη συμβολή των Acrossmedia241, Reprise και Netsteps

Με στόχο να στηρίξει το ελληνικό e-commerce, ο GR.EC.A σε συνεργασία και με την ευγενική χορηγία της Acrossmedia241, δημιούργησε την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι και οι Άνθρωποι του e-commerce δίπλα μας!». Η καμπάνια απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου και έχει στόχο την ενημέρωση σχετικά με τις προσπάθειες και την κοινωνική ευθύνη που αναλαμβάνει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στην περίοδο της κρίσης Covid-19.

H online προώθηση θα υλοποιηθεί από την Acrossmedia241 στις πλατφόρμες της Verizon Media, με συνολικό κόστος 60.000 ευρώ. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια δύο μηνών και θα προβάλλεται στο Yahoo.gr και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά sites και εφαρμογές. Την επιμέλειά της ανέλαβαν με ευγενική χορηγία η Reprise για social media και copyright, η Netsteps για το key visual και τα native articles.