Η L’Αrtigiano αφήνει το φαγητό της να μιλήσει από μόνο του στη νέα της επικοινωνία, την οποία επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys.

Η L’Αrtigiano αφήνει το φαγητό της να μιλήσει από μόνο του στη νέα της επικοινωνία, την οποία επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys. Πρόκειται για μια ASMR 360 καμπάνια που δίνει «βήμα» στις συνταγές της L’Αrtigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του». Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους.

Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της L’Αrtigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις. Αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται. Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με YouTubers που παράγουν τη δική τους L’Αrtigiano ASMR εμπειρία.