Παραμένει θετική η πρόβλεψη του Emarketer για την πορεία του ad spend τη φετινή χρονιά, αναθεωρείται ωστόσο προς τα κάτω, λόγω της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία.

Εξακολουθεί όμως να προβλέπει διεύρυνση.

Παραμένει θετική η πρόβλεψη του Emarketer για την πορεία του ad spend τη φετινή χρονιά, αναθεωρείται ωστόσο προς τα κάτω, λόγω της κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 7% το 2020 στα 691,7 δισ. δολάρια, έναντι προηγούμενων προβλέψεων για ανάπτυξη 7,4% στα 712,02 δισ. Οι τελευταίες εκτιμήσεις βασίζονται στην προσδοκία ότι κατά το δεύτερο εξάμηνο η επιχειρηματική δραστηριότητα θα ανακάμψει και στηρίζονται στο πώς εξελίχθηκε η κατάσταση στην Κίνα.

Λαμβάνεται επίσης ως δεδομένο ότι ο ιός θα περιοριστεί σημαντικά τους επόμενους μήνες και το δεύτερο μισό του έτους η διαφημιστική δαπάνη θα κινηθεί ανοδικά, χάρη και στην εορταστική περίοδο. Επιπλέον, οι αναθεωρημένες εκτιμήσεις προϋποθέτουν ότι οι Καλοκαιρινοί Ολυμπιακοί Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με το πρόγραμμα μέσα στο 2020, κάτι που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί.

Η ικανότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να ανακάμψουν θα κρίνει τελικά το αν θα επιβεβαιωθούν ή όχι οι συγκεκριμένες προβλέψεις. Οι Alphabet, Facebook και Amazon φαίνεται να βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση χάρη στη μετατόπιση του ενδιαφέροντος σε βραχυπρόθεσμους στόχους marketing εν μέσω κρίσης, όμως σημαντικό μέρος των εσόδων τους προέρχεται από τις ΜμΕ, οι οποίες είναι και οι περισσότερο ευάλωτες αυτή τη στιγμή.
(Πηγή: MarketingLand)