Αδυνατούν να εξαργυρώσουν την αξιοπιστία και το traffic τους πολλοί έγκριτοι publishers, λόγω των «μαύρων λιστών» που έχουν δημιουργηθεί από third-party εταιρείες στο όνομα του brand safety.

Αποκλείονται από διαφημίσεις έγκυρες πλατφόρμες.

Αδυνατούν να εξαργυρώσουν την αξιοπιστία και το traffic τους πολλοί έγκριτοι publishers, λόγω των «μαύρων λιστών» που έχουν δημιουργηθεί από third-party εταιρείες στο όνομα του brand safety. To περιεχόμενο που αποκλείεται και κρίνεται «ακατάλληλο» για να εμφανίζονται δίπλα του οι διαφημιζόμενοι σχετίζεται με τον κορωνοϊό, ο οποίος τυγχάνει ωστόσο να είναι και το θέμα που μονοπωλεί αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ακατάλληλο κρίθηκε άρθρο του Business Insider με τίτλο «13 ταινίες και σειρές για να δείτε κατά τη διάρκεια της καραντίνας λόγω κορωνοϊού», καθώς και πρωτοσέλιδα των New York Times. Η εφαρμογή του blacklisting πλήττει τους publishers σε μια περίοδο που χρειάζονται τα διαφημιστικά έσοδα περισσότερο από ποτέ.

Ο λανθασμένος αποκλεισμός ασφαλούς περιεχομένου σε premium news sites στοίχισε 2,8 δισ. δολάρια την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τη εταιρεία κυβερνοασφάλειας Cheq, ήτοι, το ένα στα τέσσερα δολάρια που δαπανώνται στο programmatic. «Αυτό θα αναδείξει κάποιες από τις αδυναμίες του οικοσυστήματος της διαφημιστικής τεχνολογίας», σχολίασε ο Ryan Pauley, Chief Revenue Officer της Vox Media. «Υπάρχουν πολλοί μεσάζοντες ανάμεσα στο brand και τον media partner και η αξία που προσθέτουν δεν είναι σημαντική».
(Πηγή: WARC)