Απαισιόδοξη εμφανίζεται η αγορά του marketing και της διαφήμισης, εν μέσω των εξελίξεων που επιφέρει η εξάπλωση του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε το περιοδικό Campaign στην αναγνωστική του βάση για την αγορά της Αγγλίας.

Το digital εκτιμάται ότι θα μετριάσει το πλήγμα.

Απαισιόδοξη εμφανίζεται η αγορά του marketing και της διαφήμισης, εν μέσω των εξελίξεων που επιφέρει η εξάπλωση του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε το περιοδικό Campaign στην αναγνωστική του βάση για την αγορά της Αγγλίας.

Από τους 831 χρήστες που πήραν μέρος στη δημοσκόπηση, πάνω από το ένα τρίτο εκτιμά ότι το πλήγμα για τη διαφημιστική αγορά θα ξεπεράσει το 20%, ενώ το 15,9% υπολογίζει την πτώση στο 20%. Ένας στους τρεις (32,3%) θεωρεί ότι η μείωση θα είναι μικρότερη αλλά και πάλι αξιοσημείωτη, της τάξης του 10-15%, ενώ το 9,8% υπολογίζει τη «ζημιά» στο 5%.

Αισιόδοξο εμφανίζεται μόλις το 7,9% των συμμετεχόντων, που βλέπει την αγορά να είναι σε σταθερά ή και σε καλύτερα επίπεδα το επόμενο εξάμηνο, αν και η σταθερότητα αποτυπώνει και πάλι επιβράδυνση στους δείκτες ανάπτυξης όπως είχαν προβλεφθεί πριν το ξέσπασμα της πανδημίας.

Εν τω μεταξύ, η πτώση στις τιμές των μετοχών των WPP και Publicis Groupe συνεχίζεται, ενώ οι μετοχές των Omnicom και Interpublic εμφανίζουν κάποιες διακυμάνσεις στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν διεθνείς αναλυτές, αν και η τηλεοπτική διαφήμιση ενδέχεται να συρρικνωθεί κατά 15-20%, το συνολικό «κόστος» θα μετριαστεί χάρη στη δυναμική του digital, το οποίο εκτιμούν ότι θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά.
(Πηγή: Campaign)