Η Λουξ Μαρλαφέκας προχώρησε σε νέα εμπορική συνεργασία με τη μπίρα Ammousa, μέσω της οποίας θα διακινεί την «Ammousa English IPA» σε όλη τη χώρα με στόχο την ανάδειξη και ενίσχυση των ελληνικών προϊόντων και των δυο εταιρειών, αλλά και γενικότερα την προώθηση της υγιούς ανταγωνιστικότητας.

Για τη διακίνηση της «Ammousa English IPA».

Η Λουξ Μαρλαφέκας προχώρησε σε νέα εμπορική συνεργασία με τη μπίρα Ammousa, μέσω της οποίας θα διακινεί την «Ammousa English IPA» σε όλη τη χώρα με στόχο την ανάδειξη και ενίσχυση των ελληνικών προϊόντων και των δυο εταιρειών, αλλά και γενικότερα την προώθηση της υγιούς ανταγωνιστικότητας. Η Ammousa δημιουργήθηκε το 2016 από τον Γιώργο Ντάνο, ο οποίος όντας αυτοδίδακτος έφτιαξε τη δική του μπίρα.

Η «Ammousa English IPA» είναι μία μπίρα με 5,5% αλκοόλ, έχει βαθύ συννεφώδες χάλκινο χρώμα και έντονα σύνθετη γεύση με αρώματα από εσπεριδοειδή, πεπόνι και καρπούζι. Προσφάτως, κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της στη γευστική δοκιμή στα 7α Beerbartender Awards 2020 ενώ νωρίτερα, το 2019 διακρίθηκε με Double Gold Medal στον παγκόσμιο διαγωνισμό γευσιγνωσίας μπίρας European Beer Challenge στο Λονδίνο και με Πλατινένιο βραβείο στο διαγωνισμό γεύσης-ποιότητας Olymp Awards – Food and Drinks Competitions 2019.