Οι marketers είναι μαθημένοι στα δύσκολα, δεν θα μπορούσαν, λοιπόν, να τους αποθαρρύνουν οι «ειδικές συνθήκες» στο κέντρο της πόλης. Περίπου 200 στελέχη της εγχώριας αγοράς του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας έσπευσαν στο 9th Marketing Directors Forum για να εκπαιδευτούν, να εμπνευστούν, να λάβουν συμβουλές, να συναναστραφούν με ομιλητές, πελάτες και συναδέλφους.Παρακολούθησαν τη μεθοδική Charlene Li να τους εξηγεί το «μυστικό της επιτυχίας» στα Social Media, άκουσαν τον χαρισματικό Simon Clift να αναλύει το ρόλο του Marketer σήμερα και συμμετείχαν στο «School of Rock» του Peter Cook.

Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο, γι’ αυτό και οι περισσότεροι παρέμειναν μέχρι το τέλος, μέχρι την ολοκλήρωση του πάνελ με τίτλο «WTF happened to my job», στο οποίο κατέθεσαν ουσιαστικές απόψεις οι Clift, Παντελής Μπακής (Spirit Up Lab), Αντώνης Γκορτζής (OneTeam), Ιωάννης Ρόκκας (όμιλος Τράπεζας Πειραιώς), Λίνα Σάρι (TNS Icap) και Σωτήρης Σπυρακόπουλος (ΦΑΓΕ), με συντονιστή τον Peter Economides.

Με ενδιαφέρουσες ομιλίες συμμετείχαν, επίσης, οι Απόστολος Ανδριανάκος (ΕΛΕΔ), Economides (Felix BNI), Άννα Καρακατσάνη (OnNUp), Νίκος Κομνηνός (ICAP), Έλενα Μαθιού-Rose (Wizzard), Οδυσσέας Ντότσικας (Thinkdigital) και Τζίνα Ρούπακα (Lynxeye Hellas). Ως χορηγοί έδωσαν το «παρών» οι εταιρείες EffectiveBrands, ΕΛΕΔ, Felix BNI, ICAP, Lynxeye, OnNUp, Thinkdigital, TNS Icap και Wizzard. Ως Υποστηρικτές στήριξαν το συνέδριο οι Asset Ogilvy, Bold Ogilvy, Ogilvy One, McCann Erickson, Momentum, MRM Athens, Weber Shandwick, Sales Promotion Center και Spirit Up Lab.

Τέλος, Χορηγός Smartphones ήταν η HTC, Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious-Arvanitidis και Χορηγός Διερμηνείας η Intertranslations.