Εξέλιξη με τον άνθρωπο στο επίκεντρο

Οι σύνεδροι, που ξεπέρασαν τους 220, παρακολούθησαν τις εργασίες με αμείωτο ενδιαφέρον και αξιολόγησαν ως εξαιρετικό το περιεχόμενο του συνεδρίου. Πρώτος πήρε θέση στο βήμα ο Δημήτρης Γεωργόπουλος (Business Development Advisor & Executive Coach, μέλος ΔΣ του ΕΙΕΠ), ο συντονιστής των εργασιών, που αναφέρθηκε στον κεντρικό στόχο του συνεδρίου, που δεν ήταν άλλος από το να παρουσιαστούν νέες ιδέες και πρακτικές κατευθύνσεις, οι οποίες θα συμβάλουν στην προσπάθεια ενδυνάμωσης των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες.

Σε αυτό το πλαίσιο κινήθηκε και η ομιλία του Δρ. Γεώργιου Πανηγυράκη, Καθηγητή και της Άννας Ζαρκάδα, Επίκουρης Καθηγήτριας (Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Μιλώντας για τη σύγχρονη έρευνα, τόνισαν πως περνά πλέον σε τρισδιάστατα μοντέλα, προσφέροντας όχι μόνο data αλλά ουσιαστική πρόσβαση στη γνώση και, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στην ανακάλυψη των πραγματικών αναγκών των πελατών. Αναφερόμενοι στο αίτημα επαναπροσδιορισμού του οράματος των επιχειρήσεων, τόνισαν την αξία της μαθητείας στις αρχές της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, που φέρνει στο επίκεντρο τον άνθρωπο.

Η Cate Trotter (Head of Trends, Insider Trends), μίλησε για τη μετάβαση από τις customer service ομάδες στα customer success teams, με τη γνώση να διαμοιράζεται στο σύνολο της επιχείρησης, ενώ παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα μικρών και μεγάλων brands τα οποία, με ευφυή τρόπο, ακόμη και με μικρό κόστος, καταφέρνουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Ο Nick Sohnemann (ιδρυτής και managing director, Futurecandy) εντυπωσίασε με την παρουσίαση νέων τεχνολογιών και gadgets, που πρέπει να τολμήσουν οι επιχειρήσεις να δοκιμάσουν, έστω και πιλοτικά, για να προκαλέσουν τον εντυπωσιασμό των πελατών αλλά και να κερδίσουν χρήσιμα στοιχεία σχετικά με τις ανάγκες τους. Παράλληλα, έδωσε τη δυνατότητα σε όσους ενδιαφέρονταν να πάρουν μια… γεύση από το μέλλον, δοκιμάζοντας google glasses, beacons κά.

Ο Φώτης Βασιλείου (Managing Director, Business Development & Strategy, White Space), αναφέρθηκε στο λάθος της επιλογής μιας «εταιροκεντρικής» προσέγγισης, με τους μετόχους σε πρώτο πλάνο, αντί μιας ανθρωποκεντρικής, και σε ό,τι αφορά τον «εξωτερικό» πελάτη αλλά και τον «εσωτερικό», τους εργαζόμενους.
Με μια εντυπωσιακή παρουσίαση, στην οποία αξιοποίησε και την καλλιτεχνική του πλευρά, ο Κωνσταντίνος Καρυπίδης (Speaker, Consultant, Trainer, Motivator), κέρδισε το κοινό και έδωσε το μήνυμα πως για να πετύχουμε τον στόχο μας σε οποιονδήποτε τομέα, πρέπει να ξεκινήσουμε από τη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις της ζωής και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Στελέχη της ανώτατης διοίκησης σημαντικών επιχειρήσεων από διαφορετικούς κλάδους κλήθηκαν να αναλύσουν τη στρατηγική τους στο CEO πάνελ. Τη συζήτηση συντόνισε, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία του, ο Δημήτρης Παπανικητόπουλος (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Response, Πρόεδρος, Linkage Greece). Στο πάνελ συμμετείχαν οι Τιμ Ανανιάδης (Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος, Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία), Νικόλαος Νέγκας (Managing Director T.G.I. Friday’s & GBK Ελλάδος), Μιχάλης Ρούσσος (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Όμιλος ISS Facility Services) και Στήβεν Σίρτης (Γενικός Διευθυντής,  Kosmocar).
Η σύνοψη όσων ακούστηκαν στο συνέδριο από τον Δρ. Γιάννη Καλογεράκη (Διευθύνων Σύμβουλος, JMK Ltd), ξεσήκωσε το κοινό και ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τις εργασίες του συνεδρίου.

Αξίζει να σημειωθεί η ενεργή συμμετοχή των συνέδρων καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, με ερωτήσεις που έθεταν στους ομιλητές μέσω της εφαρμογής Conferience, αλλά και η μεγάλη ικανοποίησή τους από το περιεχόμενο του συνεδρίου, όπως καταγράφηκε μέσω της λύσης HappyOrNot (Supervisor AE), με τις θετικές απαντήσεις να φθάνουν στο 92% και με τον δείκτη Ικανοποίησης NPS στο 86% (σε σύνολο 193 απαντήσεων).