Η Netflix Inc. σημείωσε το καλύτερο ξεκίνημα του έτους από το 2020, προσελκύοντας περισσότερους νέους πελάτες από ό,τι αναμενόταν, χάρη σε μια σειρά πρωτότυπων προγραμμάτων και την πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσέθεσε 9,33 εκατ. πελάτες το πρώτο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωσή της, διπλασιάζοντας σχεδόν τον μέσο όρο των 4,84 εκατ. πελατών των εκτιμήσεων των αναλυτών.

Ωστόσο, οι μετοχές της σημείωσαν πτώση 4,6% στα 582,70 δολάρια στις 18:03, ώρα Νέας Υόρκης, ενώ είχαν αυξηθεί κατά 25% φέτος, μέχρι το κλείσιμο της κανονικής διαπραγμάτευσης την Πέμπτη. Στην επιστολή της προς τους επενδυτές την Πέμπτη, η εταιρεία ανέφερε ότι τα κέρδη συνδρομητών θα είναι χαμηλότερα αυτή την περίοδο, ενώ τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 16%.

Η εταιρεία δήλωσε, επίσης, ότι θα σταματήσει να κάνει reporting της πληρωμένης τριμηνιαίας συνδρομής και των εσόδων ανά συνδρομητή, αρχής γενομένης από το α’ τρίμηνο του 2025.

(Πηγή: Yahoo!finance)