Διεθνής έρευνα της εταιρείας Union και του Project Agora σε 10 αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

H εταιρεία Union -κοινοπραξία πέντε κορυφαίων εταιρειών Video Advertising σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, μεταξύ των οποίων και το Project Agora– δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της πρόσφατης διεθνούς έρευνάς της «Brand Suitability and the Power of Context at a time of a Crisis», η οποία κάλυψε 10 αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Σύμφωνα με μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήματα, οι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ενημερωτικά sites σε σχέση με τα social media σε 9 από τις 10 αγορές (διαφοροποιείται η Γαλλία). Επίσης, 9 στους 10 καταναλωτές πιστεύουν ότι τα brands πρέπει να συνεχίσουν να διαφημίζονται παρά την πανδημία, αλλά πρέπει να διαμορφώσουν το μήνυμά τους ανάλογα.

Μεγαλύτερα από το αναμενόμενο είναι και τα επίπεδα ανοχής σε διαφημίσεις που εμφανίζονται σε άρθρα για τον ιό, με το περιεχόμενο της είδησης και το είδος του προϊόντος σίγουρα να επηρεάζει, αλλά με γενικά ενθαρρυντική εικόνα σχετικά με το αν πρέπει τα brands να συνεχίσουν να διαφημίζονται ή όχι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα μέσα Απριλίου έως και τις αρχές Μαΐου, δηλαδή εν μέσω lockdown και στην αρχή της άρσης του.

Η έρευνα προσφέρει απαντήσεις σε κρίσιμες ερωτήσεις για marketers και media planners, όπως ποιες είναι οι προσδοκίες των καταναλωτών από τα brands αυτή την περίοδο, ποια είναι τα επίπεδα ανοχής στην τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε Covid-19 περιεχόμενο, πώς διαφοροποιείται αυτό ανά κλάδο, ποια είναι η επιρροή του κάθε Μέσου στην προσλαμβάνουσα αξία του κάθε brand.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, μέλος ΔΣ του Union, σχολιάζει: «Η διαφήμιση πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις τοπικές ιδιαιτερότητες και στην επιρροή που έχει το εκάστοτε Μέσο και το περιεχόμενό του στη στάση των καταναλωτών απέναντι σε κάθε brand. Η μεγάλη διαφοροποίηση στις απαντήσεις των πολιτών της κάθε χώρας σε καίρια ερωτήματα είναι από τα βασικά ευρήματα της έρευνας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η κατανόηση των τοπικών συνθηκών και του περιβάλλοντος των τοπικών Μέσων αποκτάει βαρύνουσα σημασία. Local context matters».

Ολόκληρη η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ