Είκοσι χρόνια ΕΔΕΕ
Είκοσι χρόνια «γόνιμης δράσης» -όπως τα χαρακτήρισε ο υφυπουργός Εμπορίου Χ. Φωτίου- έκλεισε φέτος η Ένωση Διαφημιστικών Εταιριών Ελλάδας. Το ΔΣ της ΕΔΕΕ προετοιμάζει ήδη ένα πρόγραμμα εκδηλώσεων για την επισήμανση αυτής της σημαντικής για τον κλάδο επετείου.

Πρώτη ενέργεια ήταν η φιλοτέχνηση του σχετικού σήματος, το οποίο φιλοτέχνησε ο Πλάτων Λάμπρου, Art Director της Γνώμη/FCB, και το οποίο πρωτοεμφανίστηκε στο Συνέδριο για τη Διαφήμιση.

Όπως είναι γνωστό, η ΕΔΕΕ έχει σήμερα 30 εταιρείες-μέλη, όλες πλήρων υπηρεσιών, που διακινούν το 75% περίπου της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης και που διακρίνονται για τον επαγγελματισμό τους, την οικονομική αξιοπιστία τους και το υψηλό ποιοτικό επίπεδο της δουλειάς τους.

  • Αυτά τα υπέροχα συνέβαιναν 23 χρόνια πριν, και να συμπληρώσουμε ότι στα 20 χρόνια της η ΕΔΕΕ είχε «συμβάλει αποφασιστικά τόσο στην επαγγελματική και δεοντολογική ανέλιξη του κλάδου όσο και στην προάσπιση των καλώς εννοουμένων συμφερόντων του». Παράλληλα, είχε ήδη αναπτύξει κοινωνική δράση με εκστρατείες για τα δάση – τότε είχαμε και μερικά, τον αντικαρκινικό αγώνα, την αιμοδοσία, το χωριό SOS, τη δωρεά σώματος και την ισότητα των δύο φύλων.

Πανευρωπαϊκή εκστρατεία από τη Volkswagen
Η Volkswagen ολοκληρώνει την εποχή αυτή τα σχέδιά της για μια φθινοπωρινή διαφημιστική επίθεση, με πανευρωπαϊκά μέσα επικοινωνίας. Για την ώρα η εικόνα της Volkswagen είναι συνδεδεμένη σε κάθε μία από τις αγορές της με ένα μόνο προϊόν. Για παράδειγμα, στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα το προϊόν αυτό είναι το Golf, ενώ στις Κάτω Χώρες το όνομα της εταιρείας είναι περισσότερο συνδεδεμένο με το Jetta.
 

  • Κατόπιν τούτων, η Volkswagen σκόπευε να χρησιμοποιήσει «μεγάλες έγχρωμες καταχωρίσεις» σε μια προσπάθεια να συνοψίσει τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι ευρωπαίοι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τα αυτοκίνητά της, προκειμένου να δημιουργηθεί μια κοινή ευρωπαϊκή εικόνα. Η γλώσσα της επικοινωνίας δεν είχε γεωγραφικά όρια…

Ο Γιάννης Φαλκονάκης Γενικός Διευθυντής στη Γραφίς
Ανέλαβε από 1 Ιουνίου τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή καθώς και του Διευθυντή Εξυπηρέτησης Πελατών της Γραφίς ΑΕ, ο Γιάννης Φαλκονάκης, που πρόσφατα αποχώρησε από τη θέση του Γενικού Διευθυντή της εφημερίδας Κέρδος.

Όπως είναι γνωστό, η Γραφίς ανήκει στο δίκτυο της BBDO International, της δεύτερης σε μέγεθος διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο.

  • Όταν φεύγεις από το Κέρδος μπορείς να χαρακτηρισθείς ως αφιλοκερδής;

Παράδειγμα προς αποφυγήν
Θα πρέπει να φέρουμε στην προσοχή όλων το ανήκουστο γεγονός απόπειρας δωροδοκίας δημοσιογράφου της ΕΡΤ 2 που μετέδιδε από την τηλεόραση τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, από μεσάζοντα διαφημιστικής εταιρείας!

Βέβαια η είδηση -που δεν μας τιμά καθόλου- «βγήκε» και στην τηλεόραση, σε δελτίο ειδήσεων, και στον ημερήσιο τύπο.

Είναι, πιστεύω, πολύ χρήσιμο για τη διαφήμιση, μια τέτοια πράξη να μην αποσιωπάται αλλά να στηλιτεύεται έντονα ώστε να αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγή.

  • Διά χειρός Θεοδώρου Κοκκίδη το σχόλιο, σημεία και τέρατα ανήκουστα παρά το ότι συνέβησαν σε ζωντανή μετάδοση.