Κύμα ανανέωσης για την Προδέρμ
Όλα τα προϊόντα της παιδικής περιποίησης Προδέρμ κυκλοφορούν στην αγορά σε νέες συσκευασίες. Έτσι, τώρα τα προϊόντα Προδέρμ (σαμπουάν, κρέμα, πούδρα, λάδι κ.ά.) εμφανίζονται ανανεωμένα με καινούργιες ετικέτες και καινούργια λειτουργικά καπάκια. Ακόμη, τα γνωστά προϊόντα Προδέρμ, κυκλοφορούν τώρα και σε μεγάλα οικονομικά μεγέθη.

Από τη Νουνού με αγάπη
Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά για το 1989, με τη φροντίδα της Friesland Hellas, είναι το μεγάλο ημερολόγιο τοίχου που εξέδωσε αυτές τις μέρες η γνωστή σε όλους μας εταιρεία των προϊόντων Νουνού.

Το καλαίσθητο αυτό ημερολόγιο, απεικονίζει παιδιά σε τρυφερές στιγμές της ζωής τους. Η δημιουργία και επιμέλεια του ημερολογίου είναι της Adel/Saatchi & Saatchi Advertising.

Η Ηχώ Ο.Ε. γίνεται Ηχώ Α.Ε.-Ε.Π.Ε.
Η διαφημιστική Ηχώ Ο.Ε. Θεσσαλονίκης, που ιδρύθηκε κατά σύμπτωση την ίδια μέρα με την -σχεδόν από τότε φίλη της- Γνώμη Α.Ε., δηλαδή από τις 05.05.1956, με μετόχους τους ίδιους και σήμερα (Λ. Φαρδής, Αρ. Κυλίτσης, Α. Στέας και Λ. Μιχαηλίδης) γίνεται… δύο εταιρείες με τον ίδιο τίτλο αλλά με διαφορετικό νομικό πρόσωπο.

Η μία Ηχώ Ε.Π.Ε. που διατηρεί τους βασικούς… σιτεμένους ιδρυτές της, γεμάτους με πολύτιμες εμπειρίες και η άλλη Ηχώ Α.Ε., που θα ξεκινήσει με κύριους μετόχους τους φιλόδοξους επίγονους των αρχικών ιδρυτών της Ο.Ε. Οι δύο εταιρείες θα «ανταγωνίζονται» ποια θα εξυπηρετήσει καλύτερα τους διατηρούμενους της τέως Ο.Ε., και θα τους κερδίζει με το σπαθί της και τη σωστότερη δουλειά της.

Οι δραστηριότητες των δύο εταιρειών στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνονται με το άνοιγμα των γραφείων τους και στην Κύπρο, από 01.04.1989.

Ανοδική πορεία για την Πρώτη
Η Πρώτη έχει από εξαμήνου διαρκή ανοδική πορεία κυκλοφορίας και ήδη βρίσκεται στην 7η θέση της κατάταξης μεταξύ των απογευματινών φύλλων έχοντας μέσο όρο κυκλοφορίας 25-30.000 φύλλα, σε Αθήνα και Πειραιά, και 55-60.000 φύλλα πανελλαδικά. Αξιοποιήσιμα στοιχεία είναι η σημαντική διείσδυσή της, στην ανώτερη και μέση κοινωνικοοικονομική τάξη (89%), στη κατηγορία κοινού με ανώτερη-ανώτατη μόρφωση (43,4%), στους άνδρες (57%), καθώς και στο ζωτικό κοινό της ηλικίας 25-44 ετών (60%), όπου και βρίσκεται στην πρώτη θέση κατάταξης στο σύνολο του Τύπου (Media 1988 της Nielsen).

Εκτός από αυτά η ποιότητα των άρθρων και των ρεπορτάζ, η αξιοπιστία της και το νέο ύφος που εισάγει στη ελληνική δημοσιογραφία, διαμορφώνουν μια συνολική εικόνα ενός πολύ καλού διαφημιστικού Μέσου. Τα μερίδια που διεκδίκησε στη συνολική διαφημιστική δαπάνη του Τύπου, είναι ενδεικτικό της αξιολόγησης που σαν Μέσο είχε, στα προγράμματα των διαφημιστικών εταιρειών.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η βελτίωση της Πρώτης, σαν διαφημιστικό Μέσο οφείλεται τόσο στον Αντώνη Μαλάμη, όσο και στον Θάνο Μπόμπορα, υπεύθυνο του τμήματος διαφήμισης.