Ευρωπαϊκή συνάντηση των Διευθυντών της Amstel – Heineken
Συνάντηση των Διευθυντών των εταιρειών ζυθοποιίας Amstel – Heineken από όλη την Ευρώπη πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 21-25 Απριλίου. Θέμα της συνάντησης που οργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία παρήγε -όπως και σήμερα άλλωστε- τις μπίρες Amstel και Heineken στην Ελλάδα, ήταν οι προοπτικές, τα προβλήματα και οι ευκαιρίες της ευρωπαϊκής αγοράς μπίρας στα πλαίσια της ενοποιημένης Ευρώπης του 1992. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος 44 σύνεδροι, εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών εταιρειών Amstel και Heineken. Εκτός από το καθαρά εργασιακό μέρος, το πρόγραμμα της συνάντησης περιλάμβανε και γνωριμία των ξένων με τον φυσικό και αρχαιολογικό πλούτο της χώρας μας, όσο και με τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Μεταλλική πλαστικοποιημένη κονκάρδα: Νέο πρωτότυπο διαφημιστικό μέσο
Ένα νέο πρωτότυπο διαφημιστικό Μέσο έφτασε στην ελληνική αγορά. Η κονκάρδα, που προήλθε από τη «Μέκκα της Διαφήμισης», τις ΗΠΑ, πρόβαλλε τον διαφημιζόμενο παντού και όλες τις ώρες. Είχε ακόμη απεριόριστες δυνατότητες προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, αφού μπορούσε να δεχθεί οποιαδήποτε έγχρωμη παράσταση ή διαφημιστικό μήνυμα. Το μυστικό της επιτυχίας της, όπως προέκυψε από έρευνα κοινής γνώμης, ήταν ότι ο χρήστης ταυτιζόταν με το προϊόν και το… χρησιμοποιούσε φανταστικά. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να επικοινωνήσουν με την Interpress (Τμήμα Εκδόσεων), η οποία και αντιπροσώπευε στην Ελλάδα τον ευρωπαίο κατασκευαστή. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η νομική κατοχύρωση (patent) της κονκάρδας είχε γίνει στις ΗΠΑ.

Στον Αλέκτορα η προβολή φρέσκου γάλακτος και γιαουρτιού
Ο ΣΕΒΓΑΠ (Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων) διενήργησε διαγωνισμό μεταξύ των διαφημιστικών εταιρειών, για την ανάθεση της προβολής του φρέσκου γάλακτος και του γιαουρτιού, σύμφωνα με το ειδικό πρόγραμμα που χρηματοδοτήθηκε από την ΕΟΚ. Για τον σκοπό αυτό οι διαφημιστικές εταιρείες υπέβαλαν δημιουργικές προτάσεις. Να σημειωθεί ότι υποβλήθηκαν ξεχωριστά προτάσεις για το γάλα και το γιαούρτι, ενώ επελέγησαν και οι δύο προτάσεις του Αλέκτορα. Επρόκειτο για αξιόλογη επιτυχία που έδειχνε τη συνεχή δημιουργική ανέλιξή του. Το πρόγραμμα κυρίως καλύφθηκε από την τηλεόραση και η προβλεφθείσα δαπάνη του ήταν του επιπέδου των 100 εκατομμυρίων δραχμών.

Νέες καμπάνιες της Space Advertising
1. Η Lee Cooper στη Space: Δυναμική επανεμφάνιση έκαναν τα Lee Cooper με τετράχρωμες καταχωρίσεις στα περιοδικά. Η πρωτότυπη ιδέα και εκτέλεση οφειλόταν στο δημιουργικό της Space, το οποίο εμπιστεύονταν όλο και μεγαλύτεροι διεθνείς πελάτες. Η ιδέα ήταν το χέρι ενός νέου άντρα με τη λέξη «Lee Cooper» γραμμένη με τατουάζ στο μπράτσο του και με μήνυμα: «Lee Cooper: Made to last».
2. 21ο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης: Με τον τίτλο «Το 21ο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι γεγονός» έκανε την εμφάνισή του σε πρωτοσέλιδες τετράχρωμες και ασπρόμαυρες καταχωρίσεις στις εφημερίδες το νέο κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο. Το εικαστικό περιλάμβανε ένα κομπιουτεράκι που στο καντράν των αθροίσεων υπήρχε το γνωστό διαφημιστικό μήνυμα των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη: «Τόσο φθηνά όσο πουθενά».