Μια διοργάνωση του ΕΙΕΠ, 2 έως 7 Οκτωβρίου
Με τη συμμετοχή 70 εταιρειών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς θα εορταστεί από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου στην Ελλάδα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Η φιλοσοφία και οι σκοποί του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και το πλαίσιο των δράσεων που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου που διοργάνωσε το ΕΙΕΠ την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από φέτος αναβαθμίζεται σε περιεχόμενο και συμμετοχή, ενώ εναρμονίζεται χρονικά με τον παγκόσμιο εορτασμό, που λαμβάνει χώρα την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου κάθε έτους.

Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, «φέτος το ΕΙΕΠ ξεκίνησε μια φιλόδοξη προσπάθεια για την αναβάθμιση του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Στόχος μας ήταν να διευρύνουμε το πλαίσιο του εορτασμού, να προβάλουμε τα μηνύματά του σε ένα ευρύτερο εσωτερικό και εξωτερικό κοινό και να δημιουργήσουμε ένα ετήσιο σημείο “συνάντησης” μεταξύ των πελατών – καταναλωτών, των εταιρειών και των εργαζομένων».