Για άλλη μία χρονιά, η συνεργασία της Αdjust. και του Star Channel ΤV διακρίθηκε στα Digital Media Awards. Το MasterChef βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ το GNTM βραβεύτηκε επίσης, γι’ άλλη μία χρονιά.

«Η πιο τρανταχτή απόδειξη επιτυχίας είναι πως, όταν above και digital λειτουργούν συνδυαστικά, για να ενισχύουν το ένα το άλλο, η τηλεθέαση και το engagement είναι δεδομένα», επισημαίνει η Αdjust. Η συνολική προσπάθεια και για τις 2 εκπομπές έφερε νούμερα που ξεπέρασαν κατά πολύ τους αρχικούς στόχους και αναβάθμισε τη συνολική εμπειρία, αφού το αποκλειστικά digital content προσέφερε επιπλέον θέαμα στους fans των εκπομπών.

Συγκεκριμένα, το MasterChef απέσπασε Gold στις κατηγορίες «Best Engagement Strategy» και «Best use of Instagram», Silver στην κατηγορία «Best use of Facebook» και Bronze στο «Best Use of Twitter». Το GNTM έλαβε Silver στην κατηγορία «Best use of Instagram» και Bronze στις «Best Engagement Strategy» και «Best use of Facebook».